Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@00:13:51 GMT

صولی مدیرعامل پاکسان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۳۳۷

ر آیین معارفه که صبح امروز(۲۹ اردیبهشت) در پاکسان برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات مدیران پیشین پاکسان در پیشبرد اهداف شرکت، حکم انتصاب مهدی صولی به وی اعطا شد.

صولی از جوانان گام دوم انقلاب و دانش آموخته حقوق و سیاست‌گذاری عمومی و دکترای مدیریت کسب و کار است که پیش از این مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

این مراسم با حضور باباگل زاده عضوهیات مدیره گروه توسعه ملی و معاون امور مجامع و شرکتها و نعمت اللهی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

  صولی از جمله مدیرانی است که در طول این سال‌ها و در مدیریت مجموعه‌های مختلف بر شعار مبارزه با فساد و شفافیت تاکید داشته و با توجه به سابقه فعالیت‌هایش در زیست‌بوم نوآوری و تجاری‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند در تحقق اهداف نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» فعالیت کرده و با مدیریت کسب و کار و توسعه فروش در ارتقای جایگاه برند پاکسان نقشی کلیدی‌ بازی کند.

گفتنی است پاکسان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی، آرایشی، دارویی و صنعتی است و انتصاب یک جوان با تجربه و مسلط به حوزه فروش این امید را برای گرفتن سهم بازار بیشتر در فضای رقابتی امروز برای این برند قدیمی خوشنام افزایش داده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اشتغال حقوق کسب و کار مدیر عامل شرکت معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد سه برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در این استان و قابلیت سرمایه‌گذاری بالای آن خبر داد.

احمد شانیان در دیدار با مدیران شرکت‌های وزارت دفاع در همدان، اظهار کرد: تویسرکان قطب تولید دارو در غرب کشور است و با توجه به ظرفیت استان در تولید گیاهان دارویی می‌توان برای توسعه این محصولات، پروژه‌ای را در عرصه دارو راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به مزایا و ظرفیت‌های استان در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید دارو و لاستیک، بیان کرد: با حمایت دولت و با تدابیر استاندار شاهد تحول و توسعه در بخش تولید و تجارت استان هستیم. اکنون صنعت استان همدان ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به وضعیت ذخایر لیتیوم کشف‌شده در این منطقه، گفت: دو گواهی کشف در همدان صادر شده و صدور پروانه بهره‌برداری از آنها در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل صمت استان، نیروگاه‌های خورشیدی و توسعه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی و استخراج ماده مؤثره و تبدیل ظرفیت‌های شاخص معدنی و صنعتی استان به ثروت و سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در استان همدان از دیگر مواردی بود که در این‌ نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود