Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی فرماندار شهرستان نیر،طرح هدفمند سازی یارانه و مزایای آن در بین جوانان باید تبیین و روشنگری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،اولین جلسه ستادساماندهی امور جوانان شهرستان نیر در سالجاری با حضور شهرام محمدی فرماندار شهرستان نیر و فروهر معاون محترم فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات فرمانداری نیر با موضوع برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان در تابستان سال1401 و بررسی زیر ساختهای فرهنگی واجتماعی شهرستان برای اوقات فراغت و تعیین سیاستهای برنامه های حوزه جوانان در سال 1401 برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدی فرماندار شهرستان نیر ضمن تاکید بر اجرای برنامه های متنوع و بانشاط برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان در سالجاری، خواستار توجه ویژه اعضای جلسه نسبت به حل مسائل جوانان و تهیه و ترویج طرح جامع غنی سازی اوقات فراغت شد. 

محمدی  همچنین احصاء مسایل و مشکلات حوزه جوانان شهرستان و حضور فعال جوانان نخبه و صاحبنظران حوزه جوانان در جلسات آتی شهرستان و اجرای حداقل یک جلسه ستاد در هر دو ماه بصورت زمان بندی دقیق در طول سالجاری توسط دبیرخانه ستاد واعضای ستاد خواستار شد .

وی  با اشاره به اینکه شهرستان نیر بعنوان یک شهرستان دارای استعداد بسیار بالا برای بوم گردی به شمار می رودافزود:ارائه طرحهای مختلف امور جوانان برای توسعه و تقویت بوم گردی در شهرستان و نقش بوم گردی در حل مشکل اشتغال جوانان میتواند نقش بسزایی ایفا کند.

فرماندار نیر به مسئله هدفمند کردن یارانه اشاره و گفت: همه ما باید در راستای روشنگری و تبیین مزایای طرح در بین جوانان و آحاد جامعه اقدامات موثری انجام دهیم.

فروهر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ضمن گرامیداشت روز ملی جمعیت با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت و فرزندآوری گفت:نقش جلسات ستاد ساماندهی در تبیین اهمیت موضوع و توجه ویژه دستگاههای فرهنگی به ویژه سمن های حوزه ازدواج و خانوده به مسئله جمعیت و خانواده مهم برشمرد .

وی در ادامه از اهتمام ویژه فرماندار شهرستان نیر در خصوص پیگیری و تشکیل منظم جلسات ستاد تقدیر کرد و  خواستار برنامه ریزی و برگزاری جلسات ستاد بر اساس اولویت ها و دغدغه های اصلی جوانان شهرستان با استفاده از ظرفیت و حضور جوانان نخبه و صاحبنظران و فعالان فرهنگی در جلسات ستاد و فعال سازی سازمانهای مردم نهاد جوانان شد.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برنامه های حمایتی معاونت امور جوانان اداره کل از جمله برنامه های مرتبط با جمعیت و فرزندآوری، ازدواج، اشتغال و شرکتهای دانش بنیان و اردوهای هویتی و گردشگری جوانان اشاره و خواستار تشکیل کارگاههای مهارتهای زندگی و گسترش دوره های توانمندسازی جوانان در موضوعات تولید و دانش بنیان در شهرستان شد.

آقازاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن ارائه گزارش در خصوص اوقات فراغت شهرستان خواستار هماهنگی و همکاری مناسب دستگاهای عضو شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل فرماندار شهرستان نیر امور جوانان اداره کل جوانان شهرستان ورزش و جوانان اوقات فراغت جلسات ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار