Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت:تاکنون ۵۰ هزار هکتار  از بهترین ساختمان های دانشگاه آزاد در تهران با کمک و همیاری معاونت علمی ریاست جمهوری در اختیار کسب و کار و شرکت های فناور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه علم و آموزش ایران اکونومیست، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید افزود: دانشگاه آزاد بیش از ۳۰ هزار هیات علمی آشنا به فناوری و کسب و کار به اضافه یک میلیون نفر دانشجوی فعال در دانشگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشگاه  برخاسته از نیاز مردم است.

وی در ادامه، هدف از برگزاری رویداد ملی عصر امید را آشنا کردن مردم با ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد اشتغال و حل مسایل کشور عنوان کرد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با  شرکت های دانش بنیان، فناور، صاحبان ایده، دانشگاههای دولتی و پارک های علم و فناوری خبر داد و افزود: فعالان حوزه دانش بنیان همچنین می توانند از امکانات دانشگاه آزاد بازدید کنند؛ چرا که این دانشگاه از توان و ظرفیت های مناسبی برخوردار است.

دهقانی تصریح کرد:تاکنون ۵۰ هزار هکتار از بهترین ساختمان های دانشگاه آزاد در مرکز تهران با کمک و همیاری معاونت علمی ریاست جمهوری در اختیار کسب و کار و شرکت های فناور قرار گرفت.

 در ادامه این نشست از پوستر رویداد ملی عصر امید با شعار فرصتی برای جوانان از ایده آرایی تا جذب سرمایه رونمایی شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی ، فناوری ، دانشگاه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فناوری دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر