Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:36:47 GMT

توزیع کمک‌های مومنانه در دزفول

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۵۲۲

توزیع کمک‌های مومنانه در دزفول

سرهنگ دوم پاسدار بهروز حکمت‌پور گفت: شروع به ساخت یک باب واحد مسکونی به متراژ ۷۷ متر در منطقه محروم کوی شهید طالقانی جهت سکونت خانواده نیازمندِ بدون سرپناه به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم محمد زلقی بسیج سازندگی سپاه دزفول انجام گرفت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول می گوید: اجرای کاشی کاری کف و بدنه آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و همچنین اجرای موازییک کف خانه و حیاط خانواده نیازمند و محروم در شهر میانرود به همت گروه جهادی شهدای حوزه مقداد (ع) سپاه و اتمام کاشی کاری سرویس بهداشتی وشروع به کار کاشی کاری حمام برای خانواده نیازمنددر روستای حمزه گمار به مناسبت سالروزتاسیس بسیج سازندگی دربخش چغامیش توسط گروه جهادی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تهیه واهدای ۴۵ کفش بین خانواده‌های نیازمند، خرید ۳ دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار و نصب در خانه محروم و همچنین برق کشی ساختمان خانه خانواده محروم در منطقه محروم کوی آیت الله مدرس به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم محمد زلقی سپاه ناحیه سرویس کاری کولردوتیکه برای خانواده نیازمنددر روستای حمزه گمار دربخش چغامیش توسط گروه جهادی و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) انجام گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: تهیه واهدای جهیزیه به یک زوج جوان نیازمند دربخش چغامیش توسط گروه جهادی حضرت ابوالفضل العباس (ع)ومرکز نیکوکاری امام علی (ع) و تهیه واهدای یک تنور برای خانواده نیازمند در روستای خیبر دربخش چغامیش توسط گروه جهادی شهدای خیبر صورت گرفت.

اهدای ۳۰ بشکه آب ۵۰۰ لیتری در مناطق محروم و صعب العبور دهستان شهیون صورت پذیرفت.

 تهیه و توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی به همت گروه جهادی شهید قالب زاده و گروه جهادی مسجد صاحب الزمان (عج) سپاه ناحیه دزفول. پخت پز وتوزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان روستای خیبر دربخش چغامیش توسط گروه جهادی شهدای خیبر انجام گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک مومنانه همت گروه جهادی خانواده نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد