Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:39:38 GMT

تامین کالاهای اساسی در استان البرز به خوبی انجام می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۵۴۶

تامین کالاهای اساسی در استان البرز به خوبی انجام می شود

عبدالرضا روشن نژاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مساله مورد توجه در تامین کالاهای اساسی در چند روز گذشته در توزیع روغن در سطح فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها بود که دلیل اصلی آن در خصوص قیمت گذاری جدید بر روی محصول بود.

وی اظهار داشت: سفارش روغن خوراکی توسط فروشگاه ها انجام شده بود ولی در بحث تغییر قیمت ها وقفه ای در ورود به فروشگاه ها به وجود آمد زیرا قیمت های قدیمی بر روی کالا درج شده بود که پس از صورتجلسه و انجام امور داخلی بازرگانی و حسابداری اصلاح قیمت انجام و هم اکنون در حال توزیع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه از نظر موجودی روغن هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: از نظر مواد خام و تولید در کارخانه به اندازه کفایت وجود دارد و تنها مشکل در بحث تغییر و اصلاح قیمت ها بوده است که تاخیری در توزیع انداخته که در حال اصلاح است.

روشن نژاد افزود: روغن مورد نیاز البرز هم اکنون از کارخانه های استان و استان های همجوار بر اساس نیاز و سرانه مصرف تعیین و تامین می شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در خصوص توزیع گوشت گرم مرغ نیز بیان داشت: در خصوص این فراورده پروتئینی نیز به یک تعادل و تنظیم مناسبی در بازار رسیده ایم که بر اساس عرضه و تقاضا مرغ مورد نیاز استان روزانه تامین و از طریق میادین و اصناف توزیع می شود.

وی افزود: همچنین مباشران توزیع شکر سفید در البرز انتخاب شده اند و سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهرستان ها این محصول را با قیمت مصوب توزیع می کنند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در خصوص توزیع آرد نانوایی ها نیز تصریح کرد: هیچگونه تغییر قیمتی برای آرد نانوایی های سنتی پز وجود نداشته و به اندازه سرانه استان آرد تامین و در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد.

وی به نحوه فروش تخم مرغ نیز اشاره کرد و گفت: قیمت گذاری برای تخم مرغ به صورت کیلویی انجام شده در حالیکه سابقه فروش این محصول در شهرها و استان های مختلف متفاوت است به طوریکه خیلی استان ها کیلویی عرضه می کنند و خیلی از استان ها مثل البرز یا تهران همچون سابق به صورت دانه ای فروش ادامه دارد ولی هم اکنون قیمت تخم مرغ کیلویی مشخص شده و باید در ستاد تنظیم بازار فکری برای آن شود.

روشن نژاد در ادامه به میزان توزیع روزانه کالاهای اساسی و قیمت آن ها در سطح استان اشاره کرد و افزود: روزانه ۲۸۲ برنج تایلندی و هندی به قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می شود.

وی اظهار داشت: همچنین روزانه ۶ تن گوشت گوساله منجمد مخلوط به قیمت ۱۱۵ هزار تومان، گوشت مرغ منجمد روزانه ۲۵ تن به قیمت ۴۸ هزار تومان، تخم مرغ داخلی روزانه ۱۰ تن به قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان، شکر بسته بندی خانوار و فله روزانه ۵۲ تن توزیع می شود.

روشن نژاد گفت: شکر سفید بسته بندی خانوار هر بسته یک کیلوگرمی ۲۲ هزار تومان و شکر فله هر کیلوگرم ۲۱ هزار تومان به فروش می رود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی گوشت قرمز گوشت مرغ روغن خوراکی تخم مرغ استان البرز شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی گوشت قرمز وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی گوشت قرمز گوشت مرغ روغن خوراکی تخم مرغ استان البرز شکر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان البرز فروشگاه ها هزار تومان روشن نژاد استان ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین گوشت گرم در استان یزد

شفیعی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 

شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

البته بررسی میدانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما حاکی از این است که قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه مندی مردم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات