Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس سرپرستان خانوارهای تحت پوشش که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود، کد دستوری #کد ملی ۴۳۸۵۷۴* را شماره‌گیری ککند.

وی اضافه کرد: پس از این مرحله با مراجعه به آدرس اینترنتی my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.  

این مسوول ادامه داد: زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش بهزیستی هستند و اکنون می‌خواهند یارانه خود را جدا کنند، می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰  مدارک خود را ارائه و یارانه خود را منفک کنند.

حسینی افزود: جامعه هدف درصورت نیاز به رفع مشکل و کسب اطلاعات بیشترمی‌توانند از طریق مراجعه به  سایت "حمایت" http://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

وی اظهار داشت: : بهزیستی به عنوان  نهاد تخصصی حمایتی است که مسئولیت های گسترده و سنگینی برعهده دارد و فعالیت روابط عمومی نیز در این سازمان از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی جامعه هدف بهزیستی در توزیع کمک های مردمی مهم است که ارائه خدمات و تقویت معیشت جامعه هدف با تکریم اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و غیره انجام می گیرد.

برچسب‌ها یارانه معیشتی اداره کل بهزیستی استان زنجان هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یارانه معیشتی اداره کل بهزیستی استان زنجان هدفمندی یارانه یارانه معیشتی اداره کل بهزیستی استان زنجان هدفمندی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه