Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:50:38 GMT

گچساران در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۶۴۳

گچساران در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

سید طاهرحسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مراقبت های به عمل آمده و افزایش تزریق واکسن کرونا  انتظار می رفت از لحاظ رنگ بندی وضعیت مطلوب تری نسبت به گذشته در این شهرستان حاکم شده باشد که متاسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، گچساران در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۶۶ هزار و ۵۷۶ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده و  ۲۰هزار  و۹۳ نفر آلوده به این ویروس شناسایی شده اند.  

حسینی تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در گچساران را ۱۹ هزار و ۸۵۲ نفر اعلام کرد و افزود:  ۲۳۹  نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

وی ادامه داد: هم اکنون یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و ۲ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

حسینی ابراز کرد: از آغاز طرح واکسیناسیون برای مقابله با کرونا تاکنون ۱۹۹ هزار و ۱۵۹ دُز واکسن به گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

وی گفت: شهروندان گچساران در این مدت ۸۵ هزار و ۱۵۲ نفر دُز نخست و ۷۸ هزار و ۳۳۴ نفر دُز دوم  کرونا را دریافت کرده اند.

حسینی اظهار داشت: واکسیناسیون ویروس کرونا در مراکز شهری و روستایی،  پایگاه سلامت و خانه های بهداشت و پایگاه های تجمیعی در این شهرستان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: گچساران هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و متاسفانه برخی از شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

 شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 گچساران ویروس کرونا واکسن کووید 19 گچساران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا