Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:19:24 GMT

خداداد عزیزی جانشین کریم باقری می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۶۵۵

خداداد عزیزی جانشین کریم باقری می شود؟

فدراسیون فوتبال ایران در حالی برای دریافت روادید کاروان تیم ملی ایران به سفارت کانادا در استانبول ترکیه نامه‌نگاری کرده است که در لیست اعلام شده خبری از اسم کریم باقری نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به همراه مسئولان اجرایی فدراسیون فوتبال با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور همزمان کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی مخالفت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو اسم کریم باقری از جمع دستیاران اسکوچیچ خارج شده است و او به طور قطع در سفر به کانادا همراه ملی‌پوشان نخواهد بود.

از سوی دیگر میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با نظر مثبت کادر اجرایی و فنی تیم ملی ایران با حضور خداداد عزیزی در کادر فنی تیم ملی ایران در سفر به کانادا موافقت کرده است. مهاجم پیشین تیم ملی ایران در لیست فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت روادید قرار گرفته است تا شایعه احتمال جانشینی همیشگی او به جای کریم باقری مطرح شود.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با این موضوع گفت خداداد عزیزی از سرمایه‌های بسیار بسیار ارزشمند فوتبال ما است و در سطح دنیا و آسیا شناخته شده است و حضور او فرصت مغتنمی است برای فدراسیون، ولی فقط گفت‌وگوهایی توسط کادر فنی و سرپرست تیم ملی در این خصوص انجام شده است و نتیجه‌اش را به اطلاع ما می‌رسانند.

کد خبر 576609

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خداداد عزیزی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کریم باقری اسکوچیچ تیم ملی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد