Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد، قرارداد با این تیم در پایان فصل خاتمه می‌یابد و اینکه هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته است. - اخبار ورزشی -

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با استقلال دچارش شد، گفت: من با پشت سر قصد داشتم توپ را از دروازه دور کنم و رودی ژستد هم قصد گل زدن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن صحنه پیشانی او به فرق سرم خورد که سر هر دوی ما شکست. از وضعیت ژستد اطلاعی ندارم، ولی سر خودم 12 بخیه خورد. خدا را شکر که اتفاق بدتری برای ما رخ نداد. مدتی پیش که دستم شکست و این بار هم نوبت سرم بود!

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد تساوی تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: بازی جذابی بود و هر دو تیم در طول مسابقه موقعیت‌های خوبی برای گل زدن داشتند، ولی فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

وی راجع به تونل افتخاری که بازیکنان آلومینیوم برای استقلالی‌ها زدند، تصریح کرد: فوتبال ایران زشتی‌هایی دارد و ما هم دوست داشتیم کاری کنیم که این زشتی‌ها کمتر شود. استقلال امسال تیم خوبی داشت و انصافاً مستحق رسیدن به قهرمانی بود.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل بعد در تیم آلومینیوم بماند، اظهار داشت: قرارداد من در پایان فصل به اتمام می‌رسد و واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و فعلاً اولویت خاصی هم ندارم.

رحمتی: با تونل زدن برای استقلال، اخلاق جدیدی را باب کردیم/ شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است