Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:23:02 GMT

۳۵ تن آرد احتکاری در شیراز کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۰۶۴

۳۵ تن آرد احتکاری در شیراز کشف شد

گروه استان‌ها - مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کشف بیش از ۸۷۲ کیسه آرد احتکار شده با وزنی حدود ۳۵ تن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کریم قانعی با بیان اینکه ارزش آردهای احتکار شده بیش از 6 میلیارد ریال است، اظهار داشت: این آردها مربوط به سه واحد نان فانتزی، مجتمع نان و نانوایی لواش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متخلفان به منظور طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، گفت: افراد مذکور سهمیه آرد تخصیصی را با هدف فروش آزاد و خارج از شبکه قانونی نگهداری کردند.

مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: بازرسی‌ها به صورت مشترک با اداره غله و خدمات بازرگانی، اتحادیه صنف نانوایان و پلیس امنیت اقتصادی استان فارس برگزار می‌شود. 

کشف 2 تن گوشت کوسه قاچاق در زاهدان/ محموله 27 تنی آرد قاچاق به مقصد نرسید27 تن آرد خارج از شبکه توزیع در استان هرمزگان کشف شداستاندار اردبیل: مرغ و آرد به میزان کافی و مورد نیاز استان تولید می‌شود

قانعی ابراز کرد: به منظور حفظ آرامش مصرف‌کنندگان بازرسی‌ها با شدت و جدیت بیشتری انجام خواهد شد و در صورت کشف هر گونه تخلف، متخلفان بدون هیچ گونه اغماضی، به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد