Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:12:36 GMT

ذخیره سازی میگو در گمیشان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۴۸۱

ذخیره سازی میگو در گمیشان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شیلات گلستان، سید جواد قدس علوی با اعلام آغاز ذخیره سازی میگو در گمیشان اظهار کرد: هماهنگی با کارگروه فنی و بهداشتی و مسئولین بهداشت و دامپزشکی قبل از انتقال پست لارو و ذخیره سازی ضروری است.

وی افزود: رعایت تراکم‌های ابلاغ شده بر اساس الزامات فنی، بهداشتی و ذخیره سازی با تراکم حداقلی و اجتناب از تراکم‌های بالا بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل شیلات گلستان ادامه داد: با توجه به حجم سرمایه گذاری و به منظور افزایش ضریب موفقیت تولید، به کارگیری کارشناس با صلاحیت تاکید می شود.

قدس علوی تصریح کرد: به کار گیری خوراک با کیفیت و انبار داری صحیح، استقرار دیزل ژنراتور برای سیستم هوادهی به مزارع، مدیریت صحیح کنترل کیفی آب، پاکسازی و ضدعفونی دوره آبی و منظم فیلتر شنی و کانال آبرسان اصلی مزرعه مدیریت صحیح بستر استخر در مزارع پرورش میگو از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی یادآور شد: لازم است پرورش دهندگان هر گونه شرایط نامطلوب در کیفیت آب و یا سلامت میگو ها را با کارشناسان شیلات، دامپزشکی و مسئول بهداشت در میان گذارند.

گفتنی است پیش بینی می‌شود امسال پنج هزار تن میگو در استان تولید شود.

کد خبر 5495173

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل شیلات گلستان بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا احتکار گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی مشهد هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد