Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:26:06 GMT

۴۰۰ هزار کارگر در کشور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۵۴۵

۴۰۰ هزار کارگر در کشور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الله عبدالملکی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طرح بیمه کارگران در حال حاضر، در صحن علنی مجلس قرار دارد که نظر نمایندگان مجلس به این طرح مثبت بوده و پس از تصویب طرح ، ۴۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کشور تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خبر تکمیل می‌شود...........

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شورای اداری استان اردبیل وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳

برای خرید بیمه در سال جدید، مقایسه‌ای میان پوشش‌های شرکت‌های مختلف صورت بدهید و بعد اقدام به خرید کنید. در این مسیر، ما هم در کنارتان هستیم و در ادامه این مطلب، توصیه‌های لازم برای انتخاب گزینه‌ای با مناسب‌ترین پوشش‌های بیمه شخص ثالث را ارائه می‌کنیم.

بهترین طرح‌های بیمه شخص ثالث برای ماشین چیست؟

برای انتخاب بهترین پوشش‌های بیمه شخص ثالث باید به چند ویژگی و شاخصه در شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه دقت کنید. چه شاخصه‌هایی؟ این موارد شامل این‌ها هستند:

توانگری مالی شرکت؛ مراکز پرداخت خسارت؛ پرداخت خسارت سیار؛ مبلغ حق بیمه و فرانشیز؛ تخفیفات ارائه‌شده از سوی بیمه‌گر.

در خرید بیمه به توانگری مالی شرکت دقت کنید و ببینید که سطح توانایی مالی بیمه‌گر چقدر است. شرکت‌ها به دسته‌بندی‌هایی تقسیم می‌شوند. شرکت‌هایی که سطح توانایی مالی بالایی دارند، دارای سطح توانگری یک یا دو هستند. با خرید بیمه از شرکت‌هایی که سطح توانگری بالا دارند، خیالتان راحت خواهد بود که بیمه‌گر از عهده تعهداتش برمی‌آید.

هرچقدر که مراکز پرداخت خسارت شرکت پرشمارتر باشد هم استفاده از خدمات و امکانات آن راحت‌تر خواهد بود. بنابراین، حواستان باشد که شرکتی را با بیشترین تعداد شعب در نظر بگیرید و بیمه را از آن تهیه کنید.

بیمه‌گرانی که پرداخت خسارت سیار دارند هم گزینه‌های بهتری برای خرید هستند. این‌ها در محل حادثه حاضر می‌شوند و خسارت را می‌پردازند. مبلغ حق بیمه و فرانشیز یا درصدی که از بیمه‌گذاران بابت خسارت دریافت می‌شود هم از نکات مهم در زمان انتخاب شرکت بیمه هستند. نگاهی به تخفیفات و شرایط فروش ویژه هم داشته باشید تا خریدتان دل‌چسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه شود.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف چگونه است؟

شرکت‌های فراوانی در حال ارائه خدمات بیمه شخص ثالث هستند. با نگاهی به هریک باید ببینید که کدام‌یک گزینه‌های معقول‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری را به شما پیشنهاد می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای شناسایی پوشش‌های مختلف، مراجعه به سامانه‌ای است که امکان ارزیابی و مقایسه تمام گزینه‌ها به‌طور یک‌جا را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه درباره چنین بستری برایتان بیشتر می‌گوییم. ازکی پلتفرمی است که به شما فرصت خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث را می‌دهد. با مراجعه به آن، استعلام‌گیری قیمت و شرایط بیمه‌گران گوناگون میسر می‌شود. مروری بر پوشش‌های هریک و انتخاب از میان آن‌ها با ازکی، فرایند بسیار ساده‌ی است.

بهترین شرکت‌ها را می‌شناسید؟

تقاضای بالا برای تهیه بیمه شخص ثالث، شرکت‌های پرشماری را وارد گود رقابت کرده است. ازمیان نام‌های متنوعی که به گوش می‌خورند، برخی خوش‌سابقه‌تر هستند و اعتماد به آن‌ها کار ساده‌تری خواهد بود. شرکت بیمه ایران از جمله مواردی است که با سابقه‌ای بسیار طولانی از عهده ایجاد رضایت در مشتریان خود به‌خوبی برآمده است. این شرکت سطح توانگری مالی مطلوبی دارد و با شعب فراوانش در نقاط مختلف شهرهای گوناگون، خدماتی کامل با تخفیفات و تعرفه‌های مناسب ارائه می‌کند.

درمیان شرکت‌های رنگارنگ، شرکت بیمه آسیا هم نام معتبری است که به پشتوانه تجربه و سابقه خوب خود از جایگاه خاص و ویژه‌ای درمیان مشتریان مختلف برخوردار است. برای تهیه بیمه شخص ثالث می‌توانید روی این نام‌ها حساب کنید و خیالتان بابت دریافت تعهداتشان راحت باشد.

پوشش‌های جدید شخص ثالث؛ خرید با تخفیف شخص ثالث از ازکی

برای انتخاب پوشش‌های جدید شخص ثالث و خرید بیمه می‌توانید از سامانه ازکی کمک بگیرید. این سامانه اینترنتی فضایی برای استعلام‌گرفتن شرایط و قیمت شرکت‌های بیمه مختلف است. با ورود به ازکی و واردکردن مشخصات وسیله نقلیه‌تان می‌توانید به لیستی کامل از شرکت‌ها دسترسی پیدا کنید. نگاهی به شرایط و هزینه پوشش‌های بیمه شخص ثالث هریک بیاندازید و ببینید که کدام برایتان مناسب‌تر است.

در آخر

خرید از ازکی فرصت نابی است که امتیازات فراوانی را به شما تقدیم می‌کند. برای مثال، امکان دریافت کدهای تخفیفی از این سامانه وجود دارد که هزینه خرید را کمتر می‌کنند. نبود محدودیت مکانی و زمانی برای مراجعه به این پلتفرم و خرید هم از نقاط مثبتی است که تجربه‌ای شیرین را برایتان رقم می‌زند. خرید بیمه با تخفیف و با آگاهی از شرایط گزینه‌های گوناگون، جذاب و البته اقتصادی‌تر خواهد بود.

کد خبر 848598

دیگر خبرها

  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند