Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز شنبه در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز افزود: بر این اساس رشد سرانه ها و زیرساخت ها با موقعیت استان، رشد جمعیت و افزایش روز افزون مهاجران، تناسبی ندارد.

وی ادامه داد: از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان انتظار می رود که با نیروهای خبره و متخصص خود در راستای جبران عقب ماندگی های استان طرح و برنامه و پیگیری های لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهی افزود: اکنون سازمان مدیریت برنامه ریزی استان باید در راستای جذب اعتبارات در بخش های مختلف با ابتکار عمل و راهکارهای اساسی وارد عمل شود.
استاندار البرز گفت: اکنون برنامه هفتم توسعه کشور در حال تدوین است و باید البرز نقش پررنگی را در این زمینه ایفا کند.
وی افزود: باید با تمام وجود باور داشته باشیم که شاخص های توسعه ای البرز دچار عقب ماندگی و ضعف جدی است بنابراین ضرورت دارد که با دلسوزی و مجاهدت مضاعف در راستای جبران ضعف ها باشیم.
عبداللهی گفت: دولت سیزدهم با عزم جدی و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم گام برداشته و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کند و ما نیز در جایگاه های مختلف باید همگام و همراه با سیاست های کلان دولت باشیم.
وی افزود: بر این باور هستم که استان البرز از ظرفیت های فراوانی برخوردار است ولی باید در سایه اتحاد و انسجام و کار شبانه روزی برای بهره برداری از موقعیت ها اقدام کنیم.

استان البرز دارای هفت شهرستان کرج،اشتهارد، فردیس،طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ است.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه مجتبی عبداللهی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه مجتبی عبداللهی استانداری البرز سازمان برنامه و بودجه مجتبی عبداللهی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است