Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:00:37 GMT

مدارس البرز آماده برگزاری امتحانات حضوری خرداد ماه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۶۷۵

مدارس البرز آماده برگزاری امتحانات حضوری خرداد ماه شد

« اصغر افشار » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم بر حسب برنامه ریزی شورای مدرسه و برنامه نهایی در امتحانات حضوری خرداد ماه شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی داوطلبان روزانه و بزرگسال پایه دوازدهم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از اول خرداد ماه آغاز و تا ۲۸ خرداد ادامه دارد،خاطرنشان کرد: امتحانات نوبت دوم به صورت حضوری در ۱۲۱ حوزه امتحانی در سطح استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای بازدید از حوزه های امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه ۱۲ تیم استانی پیش بینی شده است.

افشار با بیان اینکه دانش آموزانی که در امتحانات حضوری شرکت نکنند غایب محسوب می شوند، اضافه کرد: در امتحانات نهایی خرداد ماه البرز ۲۳ هزار و ۴۱ داوطلب شرکت می کنند.

وی یادآورشد: استفاده از ماسک برای شرکت دانش آموزان در امتحانات حضوری الزامی است و همراه داشتن هر نوع دستگاه های الکترونیکی از جمله تلفن همراه، هنذفری، ساعت هوشمند درحوزه امتحان تخلف محسوب می شود.

وی ادامه داد: مدارس البرز با استفاده از مواد ضد عفونی آماده برگزاری امتحانات خرداد ماه شده است.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: استان در وضعیت کرونایی تجربه موفقیت آمیز برگزاری امتحانات نهایی و کنکور را در کارنامه اش دارد لذا خانواده ها و دانش آموزان نگران نباشند.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان امتحانات حضوری دانش آموزان خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود