Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:37:27 GMT

تاکید استاندار خوزستان بر نظارت بر عرضه دام

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۱۹۰۰

تاکید استاندار خوزستان بر نظارت بر عرضه دام

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان روز شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده (سلامت و امنیت غذایی استان) بیان کرد: کشتارگاه‌های غیرمجازی که اقدام به عرضه دام خارج از کشتارگاه‌ها و شبکه بهداشتی می‌کنند می‌توانند مشکلات و ییماری‌هایی را از جمله تب کریمه کنگو در جامعه موجب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عرضه هر نوع مواد غذایی در فروشگاه‌ها باید زیرکنترل علوم پزشکی باشد.

تاکید بر غربالگری نوزدان در خوزستان

خلیلیان همچنین در خصوص کاشت حلزون برای کودکان زیر ٢ سال گفت: صدا وسیمای استان اطلاع رسانی لازم را در این زمینه داشته باشد تا به پوشش صد درصدی غربالگری برسیم.

وی با تأکید بر ضرورت و الزام در غربالگری نوزادان در بدو تولد افزود: مساله غربالگری بسیار مهم است و نباید آن را نادیده گرفت؛ همه کودکان خوزستانی باید زیرپوشش طرح سنجش و غربالگری قرار گیرند.

استاندار خوزستان همچنین گفت: اصلاح شبکه توزیع آب درون‌شهری خوزستان نیازمند اختصاص اعتبار است که از محل اعتبارات سفرهای استانی رییس حمهور به خوزستان تامین شد.

برچسب‌ها آب و فاضلاب امنیت غذایی استانداری خوزستان خوزستان صادق خلیلیان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب امنیت غذایی استانداری خوزستان آب و فاضلاب امنیت غذایی استانداری خوزستان خوزستان صادق خلیلیان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی حسام گفت: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودرو انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093321

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟