Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:49:56 GMT

روابط عمومی‌ها امید را به جامعه منتقل کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۲۱۲

روابط عمومی‌ها امید را به جامعه منتقل کنند

بهمن امیری مقدم گفت : روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند.

به گفته استاندار کرمانشاه روابط عمومی‌ها از ارکان اساسی در دستگاه‌های دولتی هستند، امروزه در دنیای شیشه‌ای زندگی می‌کنیم و باید واقعیات را درست به جامعه منتقل کنیم.

نباید کرمانشاه را بد معرفی کنیم، متاسفانه در گذشته آنقدر کرمانشاه بد معرفی شده که بسیاری از سرمایه گذاران جرات اینکه به این استان بیایند را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمانشاه ظرفیت‌های بالایی دارد که باید به خوبی معرفی شود، از زمانی که کرمانشاه را خوب معرفی کرده ایم سیل سرمایه گذاران به سمت استان آمده و بزودی طرح‌های خوبی در استان آغاز می‌شود.

بعنوان نمونه از ظرفیت مرز‌ها در استان به خوبی استفاده نشده، در حالیکه در این حوزه ظرفیت‌های زیادی در استان داریم.

مراکز تفریحی مناسب در استان وجود ندارد.

برنامه‌های خوبی برای توسعه استان تدوین شده و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، رفع مشکلات پتروشیمی‌ها در دستور کار قرار گرفت و بزودی عملیات احداث پتروشیمی روانسر شروع می‌شود.

سامانه گرمسیری و سردسیری می‌تواند آینده استان را متحول کند، در نشست‌هایی که با مسئولین وزارت نیرو داشتیم بر تکمیل سامانه گرمسیری و همچنین اجرای سامانه سردسیری تاکید شد.

طرح‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی برای استان در نظر گرفته شده و سفر رئیس جمهور زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم خواهد کرد.

سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه در این شرایط باید در جامعه تولید امید کرد، گفت : سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند و امروز دشمنان به شیوه‌های مختلف در پی ناامیدکردن مردم و جدایی بین جامعه و مسئولین هستند.

دارابی گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها رسالت مهمی در ایجاد امید در جامعه دارند و باید با انتشار دستاورد‌های نظام، روحیه امید را در جامعه زنده نگه دارند.

 استان کرمانشاه فعالین رسانه‌ای توانمندی دارد، جامعه رسانه‌ای استان می‌توانند مدیریت ارشد استان را در مسیر خدمت به مردم و توسعه استان کمک کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه روابط عمومی سرمایه گذاری روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود