Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که احتمالا تولید گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل به زودی آغاز خواهد شد، به نظر می‌رسد BOE در بین تامین‌کنندگان نمایشگر‌های این سری نخواهد بود. هفته‌ها قبل، اپل تولید آیفون ۱۳ با نمایشگر BOE را متوقف کرده بود، زیرا تولیدکننده چینی بدون هماهنگی با اپل، طراحی عرض مدار ترانزیستور‌های داخل نمایشگر را تغییر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته The Elec، این تغییر احتمالا برای افزایش نرخ بازدهی دستگاه انجام شده بود، اما اپل به BOE اعلام کرد که فورا تولید را متوقف کند.

حالا این نشریه در جدیدترین گزارش خود توضیح می‌دهد که BOE به غول فناوری مستقر در کوپرتینو توضیح داده است که این تغییر در طراحی را به چه دلیلی انجام داده، اما به نظر می‌رسد توضیح آن‌ها مورد پسند اپل نبوده است، زیرا گفته می‌شود که سازنده آیفون قصد دارد سفارش اولیه خود از BOE را به سامسونگ و ال‌جی واگذار کند.

در گزارش نشریه کره‌ای همچنین گفته شده که BOE از اپل درخواست کرده تا تولید پنل‌های OLED آیفون ۱۴ توسط آن‌ها را تایید کند، اما هنوز پاسخ مشخصی از سوی غول فناوری دریافت نکرده است.

گفته می‌شود که اپل برای تولید سری آیفون ۱۴ خود به بیش از ۱۵۰ میلیون پنل OLED نیاز دارد. تولیدکنندگان پنل دستگاه‌های این سری، احتمالا از ماه آینده تولید خود را آغاز خواهند کرد و انتظار می‌رود سامسونگ پنل‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ پرو و ال‌جی پنل‌های ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ پرو مکس را تولید کند.

شرکت BOE تاکنون پنل‌های OLED آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ را در کارخانه‌های چین خود تولید کرده است که تنها ۱۰ درصد از کل نمایشگر‌های آیفون سال ۲۰۲۱ را تشکیل می‌دهد. با این وجود، چینی‌ها اکنون در حال برنامه‌ریزی برای افزایش حجم تولید خود هستند تا در سال ۲۰۲۳ از ال‌جی دیسپلی به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی اپل پیشی بگیرند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آیفون ۱۳ آیفون ۱۴ گوشی هوشمند گوشی آیفون گوشی موبایل آیفون ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد