Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:06:18 GMT

فیلمبرداری «بخارست» به پایان رسید/ نقش‌آفرینی بابک کریمی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۲۸۶

فیلمبرداری «بخارست» به پایان رسید/ نقش‌آفرینی بابک کریمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بخارست» با حضور بابک کریمی در نقش رئیس مرکز تجارت بین قاره‌ای در بخارست، به پایان رسید.

در حال حاضر تدوین این فیلم آغاز شده است.

فیلم سینمایی «بخارست» به تهیه کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی اثری در ژانر کمدی اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی در «بخارست» ایفای نقش کردند.

کد خبر 5495526 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرحسین آرمان پژمان جمشیدی وحید آقاپور رضا بهبودی هادی کاظمی حسین یاری بابک کریمی فیلم بخارست فیلم کوتاه تئاتر ایران جشنواره فیلم کن عثمان محمدپرست فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی نواحی سینمای مستند تئاتر شهر حوزه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشنامه نویسی خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی به تساوی یک بر یک در انزلی رضایت داد که با گل زودهنگام بابک مرادی در دقیقه پنج در آستانه پیروزی قرار داشت و اعلام پنالتی به سود ملوانی‌ها نتیجه را تغییر داد.

بابک مرادی که در نیم فصل اول توسط محمود فکری اخراج شده بود و منتظر جدایی در نقل و انتقالات زمستانی بود، با دستور مسعود شجاعی، سرمربی جدید هوادار به تمرینات برگشت و روند متفاوتی را پیش گرفت.

مرادی، بازیکن سابق استقلال پس از هفته‌ها سکونشینی و نیمکت نشینی در بازی‌های اخیر خود را به ترکیب اصلی هوادار تحمیل کرده و حالا به ملوان یک گل زیبا با ضربه سر زد.

جالب اینکه بابک مرادی به دلیل علاقه به مردم انزلی پس از این گل خوشحالی نکرد.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال