Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@20:35:19 GMT

قدردانی تیم اسکرا از میلاد عبادی پور؛ متشکریم عِبی!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۳۰۳

قدردانی تیم اسکرا از میلاد عبادی پور؛ متشکریم عِبی!

میلاد عبادی پور مورد توجه باشگاه اسکرا قرار گرفته است

تیم اسکرا از میلاد عبادی پور تشکر کرد.

به گزارش طرفداری، میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از 5 سال بازی برای تیم اسکرا بوهاتوف، لیگ لهستان را به‌مقصد سری A1 ایتالیا ترک می‌ کند.

تیم اسکرا در مورد ستاره ایرانی خود نوشت:‌

5 فصل، 146 بازی در پلاس‌لیگا، قهرمان لیگ لهستان، 2 بار فاتح سوپرکاپ  و صاحب مدال برنز لیگ قهرمانان اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد عبادی‌پور در فصل آینده با لباس زرد و مشکی اسکرا بازی نخواهد کرد، متشکریم عِبی!

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلاد عبادی پور تیم اسکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!