Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز شنبه در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و سالروز مقاومت مردم دزفول اظهار کرد: عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس بود که با همت رزمندگان شهر خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ آغاز شد و ۲۳ روز به طول انجامید، بیان کرد: بیش از پنج هزار کیلومتر از خاک ایران از جمله هویزه، پادگان حمید و غرب کارون در این عملیات آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: مردم همیشه در عملیات‌های مختلف در هشت سال دفاع مقدس از جمله مردم خرمشهری که زخم عمیقی در پی این جنگ متحمل شده بودند.

سردار حسن شاهوارپور با تاکید بر اینکه فتوحات و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس باید به طور مستمر یادآوری شود، تصریح کرد: رزمندگان ایرانی در عملیات آزاد سازی خرمشهر تعداد ۱۹ هزار اسیر عراقی را به کشورشان تسلیم کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: در عملیات آزاد سازی خرمشهر تعدادی از رزمندگان به شهادت رسیدند که تعدادی دیگر جانباز شدند که بعضی از آنها در قید حیات هستند و این افتخار را داریم که امروز از این افراد تجلیل و قدردانی کنیم.

کد خبر 5495465

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن شاهوارپور سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا احتکار گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی مشهد هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی عملیات آزاد سازی خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال