Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:03:04 GMT

سرخی روبرتو یک فصل دیگر در بارسلونا می‌ماند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۳۹۸

سرخی روبرتو یک فصل دیگر در بارسلونا می‌ماند

یک رسانه اسپانیایی از تصمیم باشگاه بارسلونا باری تمدید قرارداد هافبک و دفاع راست این تیم خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه وانگاردیای اسپانیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا تصمیم خود را درباره سرخی روبرتو اتخاذ و قراردادی جدید برای این بازیکن آماده است که او را حداقل یک سال دیگر در نوکمپ نگه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این نشریه، بارسلونا در روز چهارشنبه رو خبر تمدید قرارداد سرخی روبرتو را اعلام رسمی خواهد کرد.

مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد مدت زیادی ادامه داشت و در یک مقطع حتی به نظر می‌رسید که او در پایان فصل از آبی‌و‌اناری‌ها جدا خواهد شد. در واقع بدهی باشگاه بارسلونا به سرخی روبرتو و کاهش حقوقش، سبب شد که او در ماه سپتامبر سال گذشته از ادامه مذاکره با کاتالان‌ها خودداری کند و این در حالی بود که مدیرمالی باشگاه ادوارد رومئو به خبرنگاران اطمینان خاطر داده بودند که تمدید قرارداد بازیکن اسپانیایی قطعی است.

این موضوع ناراحتی خوان لاپورتا رئیس باشگاه در پی داشت و او در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که روبرتو آخرین فرصتش برای تمدید قرارداد را از دست داده است؛ با این حال با تلاش ژاوی هرناندس سرمربی تیم برای متقاعد کردن هم‌تیمی‌ سابقش برای ماندن، داستان به سمتی پیش رفت که او تصمیم به ماندن گرفت. البته مصدومیت‌های پی‌در‌پی سرخی روبرتو در فصل جاری سبب شده که باشگاه حاضر نشود بیش از یک سال قرارداد او را تمدید کند.

بارسلونا گران‌قیمت‌ترین باشگاه جهان شد/ غیبت پاریسی‌ها و منچسترسیتی در جمع 5 تیم برتر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا تمدید قرارداد سرخی روبرتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود