Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:59:43 GMT

رونمایی از کتاب چالشتر دیار ماندگار در روز شهرکرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۶۶۴

رونمایی از کتاب چالشتر دیار ماندگار در روز شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: از کتاب "چالشتر دیار ماندگار" در روز شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز- شنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه- در آئین رونمایی از کتاب "چالشتر دیار ماندگار" ضمن تبریک روز شهرکرد، اظهار کرد: امیدوارم ظرفیت‌های موجود شهر به شهرهای دیگر منتقل و رسالت سنگینی که امروز مدیران شهری بر عهده دارند به خوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم ظرفیت‌سازی در شهر شهرکرد، خاطرنشان کرد: هنرمندان این دیار، ظرفیت‌های هنری، آثار چشمگیر تاریخی و منابع طبیعی موجود در شهر دست به دست هم دهند تا با صدایی بلند اعلام کنیم بام ایران می‌تواند مقصدی برای سرمایه‌گذاری و توسعه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: تأثیری که شهرکرد در زمینه‌های مختلف می‌تواند داشته باشد، همواره زبانزد بوده و امیدوارم بتوانیم این میراث را پاس داشته و با ارزش افزوده به آیندگان منتقل کنیم.

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با پنجمین نکوداشت روز شهرکرد، کتاب چالشتر دیار ماندگار با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری شهرکرد و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری و محمدآقا حیدری نویسنده این کتاب رونمایی شد.

کد خبر 576665

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پارلمان شهری محمدرضا بیاتی رئیس شورای شهر شهرکرد شهرکرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴