Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:09:52 GMT

نفتالی بنت: «اسرائیل» در خطر است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۷۰۰

نفتالی بنت: «اسرائیل» در خطر است

به دنبال افزایش تنش ها و ناآرامی های سیاسی در رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم در حساب کاربری فیس بوک خود با نادیده گرفتن جنایات صهیونیست ها در حق مردم فلسطین و کشورهای همرز با آن، مدعی شد: «ترک اتحاد در این برحه زمانی، اشتباه است. ما باید با تروریسم فلسطین مبارزه کنیم و آن را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده اسرائیل در خطر است.»

این در حالی است که غیداء زعبی یکی از نمایندگان کنست از حزب مرتز روز پنجشنبه گذشته در اعتراض به تشدید درگیری‌ها در قدس اشغالی و شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار سرشناس الجزیره استعفای خود را اعلام کرد. پس از استعفای غیداء زعبی از دولت ائتلافی، حزب لیکود اعلام کرد که درخواست عدم اعتماد به کابینه نفتالی بنت-لاپید (یائیر لاپید، وزیر خارجه فعلی و نخست وزیر آینده رژیم صهیونیستی) و لایحه انحلال و برگزاری انتخابات زودهنگام را به کنست ارائه خواهند کرد.

منابع صهیونیستی در همین راستا اعلام کردند که سفر بایدن به اراضی اشغالی به دلیل احتمال فروپاشی کابینه اسرائیل با خطر لغو شدن مواجه است.

کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت بحران‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی که این رژیم با آن روبروست، شرایط شکننده‌ای پیدا کرده است. مخالفان نفتالی بنت فروپاشی اوضاع امنیتی و عملیات‌های استشهادی اخیر در تل آویو را دلایل کافی برای کنار رفتن کابینه و فروپاشی ائتلاف حاکم می‌دانند. در نهاد‌های امنیتی این رژیم، از بمب ساعتی سخن می‌گویند که با هر جنگ تل آویو در نوار غزه، فیتیله این بمب روشن خواهد شد که اشاره آن‌ها به تهدید فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی نفتالی بنت نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود