Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@00:24:38 GMT

تلاش برای ترویج جهاد تبیین در فضای خانواده

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۷۳۲

تلاش برای ترویج جهاد تبیین در فضای خانواده

رحمدل بامری گفت: هر کس که امکانات و فرصتی دارد در جهت جهاد تبیین بیشتر تلاش کند و هر کس که این امکان را ندارد در فضای خانواده خود به این مهم بپردازد.

او در نشست تشریح، تبیین اثرات، پاسخگویی و جلوگیری از ایجاد هرگونه نارضایتی در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در کشور گفت: هدفمندی یارانه‌ها عزمی ملی نظام است چه به سا این مهم را باید در دهه‌های گذشته انجام می‌دادیم و به این نقطه امروز نمی‌رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامری گفت: آن زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتصاد مقاومتی و سال‌ها را در این ۱۸ سال نامگذاری می‌کردند هر سال به نوعی مربوط به مسائل اقتصادی بود و امسال نیز با توجه به این مهم نامگذاری شد و با توجه به حوادثی که در دنیای پیرامون ما وجود دارد هم‌اینک فرمایشات رهبر معظم انقلاب را درک می‌کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در گذشته همین ارز ترجیحی را ما می‌دادیم و عده‌ای دلال و رانتخوار از آن استفاده می‌کردند از آن طرف مردم با مشکلات، کمبود و تورم روبه‌رو بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران قزوین
  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • توجه روحانیون در حج به سبک زندگی اسلامی و جهاد تبیین
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • در حکمرانی فضای مجازی دچار ضعف هستیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است