Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به منظور پیگیری توافق های انجام شده در سفر معاون نخست وزیر این کشور به تهران با وی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایران اکونومیست،  به دنبال سفر اخیر معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به ایران، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در دیدار با شاهین مصطفی‌یف پیگیری توافق های این سفر را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مصطفی‌یف ضمن مفید و موفق خواندن سفر خود به ایران و دیدار با مقام های ارشد سیاسی، اقتصادی و نظامی ایرن، بر اراده رئیس جمهور و دولت جمهوری آذربایجان برای توسعه نامحدود روابط با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مهم دوست، برادر و همسایه تاکید کرد.

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در سفر دو روزه خود به تهران که به منظور پیگیری توافق های کمیسون مشترک و طرح‌های اقتصادی مشترک در حوزه‌های مختلف بخصوص در زمینه حمل و نقل و انرژی صورت گرفته بود، با رئیس جمهور، وزرای امور خارجه، راه و شهرسازی و نیرو و همچنین با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سید عباس موسوی ، ستاد کل نیروهای مسلح ، جمهوری آذربایجان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید عباس موسوی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان پیگیری توافق معاون نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی