Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:06:06 GMT

لزوم ارائه تسهیلات به فعالان حوزه دانش بنیان در ایلام

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۸۰۸

لزوم ارائه تسهیلات به فعالان حوزه دانش بنیان در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار با مدیران بانک‌های ایلام اظهار کرد: در جذب اعتبارات و افزایش سهم اعتباری و بانکی برای مناطق محروم استان به صورت جدی تلاش شود.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل که می‌تواند در زمینه تولید دانش بنیان موثر و سازنده باشد، ارایه تسهیلات به فعالان این عرصه در استان و حمایت از آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام بیان کرد: استان ایلام دارای استعدادهای درخشانی در حوزه دانش‌بنیان است که نیاز به حمایت دارند، اگر حمایت شوند هم ارزشمند است هم موجب اشتغالزایی می‌شود.

کریمی تبار افزود: در شرایط اقتصادی جاری که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند اگر بانک‌ها مقداری از سود خود کم کنند، باز هم متضرر نمی‌شود ولی به معیشت مردم کمک می‌شود.

وی گفت: در زمینه اعطای تسهیلات فرزندآوری توجه ویژه ای به استان صورت گیرد که نقش مهمی در راستای ترویج فرزندآوری در خانواده‌ها دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کریمی تبار بیان کرد: زایرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدس در حال ساخت است که لازم است در زمینه تکمیل این طرح در راستای کمک به تسهیل زیارت مردم استان اعتباراتی در نظر گرفته شود.

کد خبر 5495610

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار شرکت دانش بنیان بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا احتکار خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها مشهد سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود

رئیس اتاق استان کرمان گفت: تحمیل مالیات و عوارض جدید زمینه مشارکت مردم را از بین می‌برد و زمینه جذب تسهیلات برای تامین مالی از بازار سرمایه باید فراهم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سید مهدی طبیب‌زاده صبح امروز در نود و هفتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان، مهدی بخشی دادستان و جمعی از مسئولین استان و نمایندگان صنایع، بنگاه‌های اقتصادی و اصناف کرمان برگزار شد، اظهار داشت: همراهی مدیران استانی در سال گذشته اتفاقات خوبی در قالب شورای گفت‌وگو رقم زد و در سطح کشوری توانستیم رتبه اول را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما در سال جاری این است که چگونه زمینه مشارکت مردم را در سال جهش تولید با مشارکت مردم فراهم کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی این فرمان را صادر کردند و باید موانع پیش رو در جهت جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی برداشته شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از ارکان مشارکت مردم از طریق سرمایه‌های خرد و کوچک مردمی است، ادامه داد: دشواری تامین مالی از سیستم بانکی کاملاً روشن است؛ بنابراین اتکای ما به بازار سرمایه است و اگر بتوانیم آن را به خوبی آگاهی بدهیم می‌توانیم موفقیت‌هایی داشته باشیم.

طبیب‌زاده با بیان اینکه رئیس سازمان بورس کشور 24 و 25 اردیبهشت‌ماه با یک تیم کارشناسی به کرمان سفر می‌کنند، افزود: طی این دو روز دوره‌های آموزشی در کرمان نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه باید زمینه جذب تسهیلات را برای تامین مالی از بازار سرمایه فراهم کرد، گفت: همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان 24 تا 27 اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می‌شود و امیدواریم در این همایش به نتایج لازم برای توسعه اقتصادی در استان برسیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه موانع جلب مشارکت مردم برای تحقق شعار سال احصا شده است، ادامه داد: این موارد به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ساز و کار موجود بازار یکی از موانع است که با مداخله دولت و قیمت گذاری دستوری انجام می‌شود، افزود: تحمیل هرگونه مالیات و یا عوارض جدید می‌تواند زمینه مشارکت مردم را از بین ببرد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند