Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

سلام وخسته نباشید، لطفا درمورد دهک بندی افراد در خصوص پرداخت یارانه اطلاعات و آمار بازنگری و به روز رسانی شود. باتشکر

عرض سلام و ادب وقت بخیر در خصوص وام فرزند آوری، من ثبت نام انجام دادم، باتوجه به شرایط ضامنم بانک رفاه را انتخاب کردم، بعد از اخذ پیامک و تعیین شعبه‌ای که صورت گرفت، به شعبه مربوطه مراجعه کردم، اما به دلیل نداشتن بودجه موفق به دریافت وام نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری کنید.

درباره افزایش قیمت نان سنگک گزارش تهیه کنید.

با سلام، درمورد پرداخت یارانه و دهک بندی به افراد بازنشسته ترتیبی اتخاذ شود که آمار و اطلاعات آن‌ها درسامانه بررسی و به روز سانی شود تا خانواری که فرزندش ازدواج ومستقل شده جزو حساب خانوار محسوب نشود، لطفا دراین زمینه رسیدگی شود. باتشکر.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت‌نام ۸۰۰۰ نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستم جمع آوری هوشمند پسماند خشک فعالیت خوبی داشته و پس از کلان‌شهر مشهد، فعال‌ترین شهر در این حوزه تبریز است.

وی افزود: ثبت‌نام هشت هزار نفر در طول سه ماه گذشته در سامانه بهروب آمار خوبی است، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به زیرساخت‌های تفکیک از مبدا پسماند شهری، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای با ۶۰۰ مدرسه در نقاط مختلف شهر برای استفاده از بهروب منعقد کرده و مقرر شد پسماند مدارس ۳۰ درصد بالاتر از قیمت پایه خریداری شود.

هراتی ادامه داد: ۳۰ درصد عوارض شهروندی کسانی که با سازمان مدیریت پسماند همکاری می‌کنند دریافت نمی‌شود.

کد خبر 747434

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری