Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@20:10:27 GMT

مبارزه با کرونا در کره شمالی (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۹۷۳

خبرگزاری رسمی کره شمالی می‌گوید تعداد قربانیان کرونا در این کشور به ۶۶ نفر رسیده است. با این حال این خبرگزاری نگفته جواب تست کرونای چه تعداد از این افراد مثبت بوده است.   به گزارش فرارو؛ کره شمالی می‌گوید بیش از ۲۰۰ هزار بیمار جدید در این کشور شناسایی شده که علائم بیماری کووید-۱۹ را دارند.    پیونگ یانگ که بعد از تاخیری حدودا ۲ ساله ورود ویروس کرونا را اعلام کرده حالا می‌گوید که دست‌کم ۲۱۹ هزار و سی نفر تا عصر روز جمعه علائم تب را تجربه کرده‌اند و با این حساب تعداد کل بیماران در این کشور به ۲۴۶ هزار و ۶۴۰ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین می‌گوید تاکنون تعداد قربانیان به ۶۶ نفر رسیده است. با این حال این خبرگزاری نگفته جواب تست کرونای چه تعداد از این افراد مثبت بوده است.   مقام‌های کره شمالی هفته گذشته تایید کردند که ویروس کرونا وارد این کشور شده و حالا با توجه به نبود واکسن‌ها و ضعف زیرساخت‌های پزشکی، نگرانی‌ها در خصوص وضعیت بغرنج مردم این کشور در برخورد با ویروس کرونا افزایش یافته است.   کره شمالی از زمان آغاز همه‌گیری مرز‌های خود را بست و اعلام کرده بود که هیچ موردی از ویروس کرونا در این کشور مشاهده نشده است.   خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داده که کیم جونگ اون، رهبر این کشور روز شنبه در جلسه‌ای با اعضای سیاسی حزب کارگر وضعیت بیماری کووید-۱۹ را بررسی کرده واکنش‌های صورت گرفته در مقابل این بیماری را طی ۹ روز اخیر مورد ارزیابی قرار داده است.   کیم از مقام‌های دولتی به دلیل پیشرفت مثبت در کمپین ضد ویروس تقدیر کرده، اما در عین حال خواستار تعدیل و بهینه‌سازی مداوم سیاست‌ها برای بالاتر بردن درصد پیروزی در نبرد علیه همه‌گیری شده است.  

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویروس کرونا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرمبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشورگفت: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.
معین با بیان اینکه در کشور 6 میلیون هکتارزیر سطح کشت گندم آبی و دیم است گفت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.
وی گفت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.
درسال زراعی گذشته استانهای کردستان، کرمانشاه واصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.
در حال حاضر230 هزارهکتار از اراضی گندم علیه آفت سن سمپاشی شده و قراراست 150هزارهکتار دیگرنیز انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!