Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:56:34 GMT

سرپرست فرمانداری جوانرود معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۹۸۵

سرپرست فرمانداری جوانرود معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز در مرزهای ایران اسلامی مدیون شجاعت و فداکاری های شهدا و ایثارگران از جمله حاج قاسم سلیمانی است.

«محمد پورهاشمی» ضمن تبرک فرا رسیدن سوم خرداد، فتح خرمشهر را نقطه عطف ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: رشادت های مردم شهرستان جوانرود و منطقه اورامانات با گذشتن از جان و مال و دفاع از آب و خاک نیز همان عطف است و ماندگاری در نظام جمهوری اسلامی را به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت نهاد فرمانداری اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد فرمانداری یک نهاد بخشی نیست بلکه فرابخشی و رسالت فرماندار در این مجموعه بسیار سنگین و خطیر کار آسانی نیست.

سرپرست معاونت، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اقدام شجاعانه دولت در اجرای مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها اشاره کرد و افزود: طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها از اقدامات بسیار مهم شجاعانه دولت سیزدهم به شمار می‌رود که همه ما باید قدردان این اقدام ارزشمند رییس جمهور باشیم.

وی افزود: از دستاوردهای این طرح بزرگ می‌توان جلوگیری از فساد، رانت و قاچاق اشاره کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: در اجرای این طرح اقتصادی ارزشمند دولت سیزدهم، رسانه های وابسته به صهیونیسم و استکبار جهانی تبلیغات سوء فروانی راه انداختند و همچنان ادامه دارد اما با هوشیاری و بصیرت مردم در این راه ناکام ماندند.

پورهاشمی به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها اشاره کرد و افزود: در این راستا نیاز است علما و روحانیون، نخبگان، مسئولان و اقشار مختلف مردم با روشنگری و جهاد تبیین دولت را یاری کنند.

وی در پایان با یادآوری سوابق و خدمات ارزشمند و درخشان «رستگار یوسفی» یادآور شد: مهندس «سعدی نقشبندی» شخصیتی اصیل، توانمند، باسابقه و خوشنام است و امیدواریم از این بستر با همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای توسعه و پیشرفت شهرستان جوانرود استفاده کند.

«رستگار یوسفی» دوم مرداد ماه سال ۱۳۹۷ به عنوان فرماندار جوانرود معرفی شد. «سعدی نقشبندی» سرپرست فرمانداری این شهرستان نیز از نیروهای بومی منطقه است و فرمانداری دیواندره و مدیرکلی شیلات و منابع طبیعی در استان کردستان را در کارنامه کاری خود دارد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کرمانشاه جوانرود دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کرمانشاه جوانرود استانداری کرمانشاه کرمانشاه جوانرود دولت سیزدهم استانداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سیلاب را یکی از مخاطره آمیزترین حوادث برشمرد و گفت : علت آن بیابان زایی تغییر اقلیم کم شدن آب و کاهش فضای سبز کشور است
نامی آبخیزداری و آبخوانداری را در حفظ و تقویت خاک بسیار موثر برشمرد وی تصریح کرد : پیشگیری آمادگی بازسازی و بازتوانی از مهمترین بخش‌های مدیریت بحران است که رسانه ملی نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در حوزه مدیریت بحران دارد

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند