Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پورداوودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس پیگیری های فرماندار و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی ، نشستی با  مدیرعامل منطقه نفتی  فلات قاره بهرگان به همراه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار و  راهکارهای رفع مشکل آب شهر امام حسن بررسی شد.

وی اظهارداشت: در پایان این نشست مقرر شد که روزانه  حداکثر ۴۰۰ مترمکعب آب از سهمیه فلات قاره بهرگان که از خط کوثر تامین می شود، به  شبکه توزیع آب شهر امام حسن تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورداوودی گفت:باتوجه به اینکه بخش امام حسن با کمبود آب مواجه شده است، برای رفع آن تلاش شد تا از ظرفیت های شرکت نفت فلات قاره همراه با شرکت آب و فاضلاب  استفاده کنیم  .

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم بیان داشت: برای حل مشکلات کمبود و تقویت آب رسانی به شهرستان، قرارداد پروژه تعویض شبکه خط انتقال با انتخاب پیمانکار ، منعقد شده است.

وی اظهارکرد: شهرستان دیلم از ابتدا از بالای تنگه اسخی آب می گرفت که در سال ۹۷ محل انشعاب جابجایی صورت گرفت و به ۱۱ کیلومتر سمت زیدون عقب تر رفت و در همان زمان مقرر شد که لوله را تغییر دهند تا اینکه  ۳ کیلومتر خطوط لوله آن اجرا و به لوله قدیم چاه‌های زیدون متصل و برای شهرستان آبرسانی شد.

پورداوودی  گفت: باتوجه به مشکل کمبود آب که بوجود آمد ، قرار شد لوله گذاری در چند فاز اجرا شود که برای  ۸ کیلومتر باقی مانده قرارداد آن منعقد شده است تا با یک لوله ۴۰۰ چدن داکتیل تا پایین تنگه اسخی انتقال یابد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم افزود: بنابراین ،  با محفوظ ماندن لوله قبلی اجرا شده، حجم آب دهی از خط کوثر با بکارگیری دو لوله دوبرابر خواهد شد.

پورداوودی یادآورشد: قرارداد این پروژه با پیمانکار منعقد و اقدام به تجهیز کارگاه کرده است و در هفته اول خرداد لوله گذاری انجام خواهد شد.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در انتهای شمال استان بوشهر قرار دارد و آب شرب آشامیدنی آن به علت کمبود و محدودیت منابع آبی از طریق خط کوثر در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات مهم نفتی بهرگان واقع است.

برچسب‌ها امام حسن بوشهر شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب گناوه بندردیلم آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام حسن بوشهر شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امام حسن بوشهر شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گناوه بندردیلم آب آشامیدنی امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد