Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه انبار دپوی کالاهای اساسی در حاشیه شهر زاهدان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، موسی عباس‌زاده‌ محمودی اظهار داشت: با توجه به مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و احتمال برخی سودجویی در بازار، اقدامات لازم در جهت همکاری با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت، بسیج اصناف و جهاد کشاورزی صورت گرفته و در حالی که تعزیرات حکومتی باید تمرکز خود را بر رسیدگی به پرونده‌های متشکله داشته باشد اما تیم‌های گشت مشترک در دو شیفت صبح و عصر با حضور معاون دادستان و سایر دستگاه‌های متولی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بیش‌ از 26 قلم کالا از مایحتاج ضروری مردم با مقدار تقریبی سه تن روغن، 87 تن برنج، سه تن قند شکسته و 100 کارتن ماکارونی به ارزش 26 میلیارد و 475 میلیون ریال در این انبار که پس از استعلام از سازمان صنعت معدن و تجارت استان، در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بوده مشاهده و صورتجلسه و پرونده متشکله به یکی از شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع و به زودی رأی مقتضی قانونی صادر خواهد شد.

جلوگیری از قاچاق 22 تن روغن خوراکی در بلوچستان/ 80 هزار لیتر بنزین قاچاق در سیستان کشف شدافشاگری عضو کمیسیون صنایع مجلس از گستاخی ‌خودروسازان/ احتکار و دپوی خودروها به بهانه نبود قطعاتورود جدی سربازان گمنام سپاه به مقابله با دپوی ارزاق عمومی/ 87 تن برنج در 2 انبار کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در مورد قاچاق روغن خوراکی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته به ویژه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری در سطح استان 147 فقره پرونده به ارزش 6 هزار و 975 میلیارد ریال جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده که رسیدگی به پرونده‌ها با فوریت در حال انجام بوده و تا این لحظه 75 درصد پرونده‌های وارده قاچاق روغن رسیدگی شده است.

وی افزود: با توجه به نیاز جامعه و کمبود روغن در استان مقرر شد تا شعب تعزیرات حکومتی در سیستان و بلوچستان با فوریت و در راستای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستور فروش روغن‌های مکشوفه پیش از صدور حکم به جهت سریع الفساد بودن را صادر و در این خصوص نیز هماهنگی لازم موجب شده تا بخشی از کمبود روغن این استان از این حوزه برطرف شود.

انتهای پیام/391/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت