Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان شرقی بعدازظهر امروز(شنبه) به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر ضرورت حل مشکل حاشیه نشینی شهر تبریز تاکید شد.

مخبر در این جلسه با اشاره به توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مقابله با شیوع کرونا و همچنین واکسیناسیون سراسری در دولت سیزدهم، کادر درمان و شبکه بهداشت با سربلندی این آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشتند و البته این مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی باید ادامه داشته باشد تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار آذربایجان غربی، معاونین و مسئولین دستگاه های مربوط و استانی حضور داشتند، مقرر شد با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات راه های روستایی استان های سردسیر از جمله آذربایجان شرقی حل شود. 
همچنین در ادامه ضمن بررسی مصوبات توسعه ای، اشتغالزایی و عمران آبادانی استان آذربایجان شرقی، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان تصویب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد مخبر آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان