Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار سرشناس فوتبال در ایتالیا مدعی شد که ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قطعاً فصل آینده هم در این تیم بازی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که در پی پیشنهاد نجومی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به کیلیان امباپه داده این مهاجم فرانسوی تصمیم به ماندن در پارک دو پرنس گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تا یک هفته پیش از رئال مادرید به عنوان مقصد قطعی و حتمی امباپه یاد می‌شد، پیشنهاد 300 میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن به عنوان پاداش تمدید قرارداد، توانسته این بازیکن ملی‌پوش را وسوسه کند.

دی‌‌مارتزیو اما مدعی شده است که به جز مسئله مالی، امباپه به یک دلیل دیگر هم مجاب شده به زندگی در فرانسه ادامه دهد و آن هم مداخله خانواده‌اش در تصمیم‌گیری او برای آینده‌اش است که ظاهراً ماندن در وطن خود را به زندگی در مادرید ترجیح می‌دهند.

کارشناس شبکه اسکای اسپورت در ادامه مدعی شده است که امباپه ممکن است در پایان بازی امشب (شنبه) پاریسی‌ها برابر متز در هفته پایانی لوشامپیونه، تصمیم خود برای ماندن در پارک دو پرنس را اعلام رسمی کند و حتی باشگاه یک جشن کوچک برای قدردانی از او به خاطر تصمیمش برای ماندن ترتیب خواهد داد.

امباپه: تصمیمم را گرفته‌ام و به زودی اعلام می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن لالیگا کیلیان امباپه رئال مادرید پاری سن ژرمن لالیگا کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)

تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می کنید.

دانلود (8.8MB)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال