Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر شنبه در دیدار اعضای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران اظهار کرد: برای برند سازی یک استان و معرفی آن در سطوح ملی، انعکاس مطالبات مردم، برعهده روابط عمومی‌ها است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: عملکرد صحیح روابط عمومی‌ها باعث می‌شود رسانه‌های معاند نتوانند در مقابل کشور اقدامات مخرب انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روابط عمومی‌ها را نبض یک سیستم و مجموعه دانست و افزود: اگر این نبض خاموش شود تمام مجموعه به تبع آن خاموش خواهد شد.

حسین نژاد با اشاره به این نکته که مدیریت تنها ذاتی نیست بلکه اکتسابی و متکی به داشتن هنر و استعداد نیز هست، گفت: روابط عمومی‌ها برای افزایش بهره وری سیستم و مجموعه خود باید با اشراف کامل به تمامی اطلاعات و چاشنی هنر و استعداد مسیر پیشرفت و توسعه استان را طی کنند.

حسین نژاد آموزش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را ضروری دانست و گفت: برگزاری این دوره‌ها، و ایجاد حس رقابت بین مدیران در قالب تقدیر از آنان نسبت به جایگاه روابط عمومی‌ها موجبات ارتقای این جایگاه را فراهم می‌آورد.

وی به توجه بیشتر مدیران به حوزه روابط عمومی تاکید کرد و خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها عضوی از این اجتماع هستند که باید به نیازها و مطالبات آن هم پاسخ داده شود.

کد خبر 5495646

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا حسین نژاد استانداری خراسان جنوبی روابط عمومی بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا احتکار گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها مشهد سیدابراهیم رئیسی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند

فرماندار شبستر گفت: شهرداری‌ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد مطهری ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از ماشین‌آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود، اظهار کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.

وی افزود: باید در مسئولیت‌ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عمل‌گرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

در ادامه، میکائیل توحیدی قویدل، شهردار شبستر نیز با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار کرد: شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال‌های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی تاکید کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف‌روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی شش اینچ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت‌ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک، اضافه کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است.

در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدان شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد.

کد خبر 747258

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند