Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن تأکید کرد، تیم کشتی فرنگی ایران در المپیک ناشنوایان بهتر از تیم آزاد نتیجه گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا رضایی که یکی از میهمانان برنامه دایره طلایی بود، درباره حضورش در انجمن کشتی ناشنوایان اظهار داشت: نزدیک سه سال و اندی است که این مسئولیت را قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از بابک اسدی یاد کنم که قبل از من رئیس انجمن کشتی ناشنوایان بود که به رحمت خدا رفت و زحمات زیادی برای این عزیزان کشید. بعد از آنکه این مسئولیت را قبول کردم، همزمان شد با شروع کرونا و متأسفانه نتوانستیم مسابقات جهانی و بین‌المللی را داشته باشیم. به این ترتیب بعد از آنکه قهرمان کشوری را برگزار کردیم تمام رویدادها تعطیل شد و مبنا را همان مسابقات گذاشتیم. سال بعدش مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه برگزار شد که با اردوهای ضعیف و محدود در مسابقات شرکت کردیم، با این وجود در آزاد و فرنگی نتایج نسبتاً خوبی کسب کردیم و در هر دو رده بزرگسالان نایب قهرمان جهان شدیم. در رده جوانان نیز در بخش فرنگی دوم و در آزاد سوم شدیم.

وی با اشاره به برگزاری المپیک ناشنوایان در برزیل تأکید کرد: با توجه به شرایطی که بود، امکان حضور پرقدرت در مسابقات وجود نداشت. بلافاصله مسابقات قهرمان کشوری را با مساعدت تیشه‌گران رئیس فدراسیون برگزار کردیم. این رقابت‌ها آذر ماه برگزار شد و از دی اردوها استارت خورد. حدوداً 9 مرحله تا المپیک اردو داشتیم. انصافاً چه در آزاد و چه در فرنگی سرمربیان و مدیران تیم بسیار زحمت کشیدند. علی زندی هم مثل گذشته کمک حال ما در تیم ناشنوایان بود.

رضایی ادامه داد: سال گذشته در فرنگی دوم شده بودیم و با توجه به اینکه محسن سوریان سرمربی پیشین ما، سرمربی تیم نوجوانان شده بود، علی اشکانی جایگزین او شد که بسیار هم خوب عمل کرد و با نتایج درخشانی کارمان به پایان رسید، جمشید خیرآبادی هم مدیر تیم بود. در کشتی آزاد، رضا لایق و همکارانش که سال گذشته موفق به کسب دو طلا شده بودند و امسال یک طلا گرفتیم. البته با توجه به تغییر اوزان المپیکی، یکی از طلایی‌های ما مجبور به تغییر وزن شد. ضمن اینکه به دلیل عدم اعزام یکی از کشتی‌گیران، ما در رشته آزاد با هفت نفر راهی برزیل شدیم و هفت مدال هم گرفتیم، البته انتظار از تیم آزاد بیشتر بود، اما در فرنگی عملکرد بهتری داشتیم. ضمن اینکه انصافاً سطح مسابقات در کشتی ناشنوایان بالاست.

سرمربی پیشین تیم ملی امید با تأکید بر اینکه داوری‌ها در المپیک برزیل خیلی رضایت‌بخش نبود، گفت: علاوه بر اینکه یکی از کشتی‌گیران‌مان آسیب دید، فینال وزن 86 کیلو هم مشکل داوری داشت.

علیرضا رضایی در پایان نیاز کشتی ناشنوایان را توجه دانست و یادآور شد: مهمترین نیاز ورزش ناشنوایان، توجه بیشتر است. این ورزشکاران اگر مورد حمایت قرار گیرند بهتر می‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند، البته این شرایط برای سایر کشتی‌گیران هم حکمفرماست، اما در بخش ناشنوایان شرایط آنها ویژه‌تر است. آنها مجبورند ساعت‌های طولانی کار کنند و بعد به ورزش قهرمانی بپردازند.

خیرآبادی: ایران شهریور ماه میزبان مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان است/ اجازه حضورمان در جام تختی را ندادند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد ایران کشتی فرنگی ایران کشتی آزاد ایران کشتی فرنگی ایران کشتی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم ملی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روزهای ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود. محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در این اردو حضور ندارد.

تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیب کامل و با ۶ سهمیه راهی المپیک پاریس خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده که می باید، به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز و محمد حسیوندپناهی

۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی، مهدی محسن‌نژاد و پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی و محمدمهدی کشتکار

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی و حجت رضایی

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی و علی دارابی

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد، غلامرضا فرخی و محمدرضا مختاری

۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی‌فر و شاهین بداغی

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصرعلیزاده، محمدحسین محمودی و بهروز هدایت

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی، شایان حبیب زارع و حسین بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر و مهرداد کلیوند

کادر فنی: حسن رنگرز (سرمربی)، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده (مربیان).

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود