Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:45:43 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ اردیبهشت‌ماه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۲۰۲

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از پیشرفت ۷۰ درصدی پارکینگ خودروهای سنگین در پردیس تا پیشرفت ۸۰ درصدی زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم و مهار آتش‌سوزی مزرعه گندم در جهرم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

پیشرفت ۷۰ درصدی پارکینگ خودروهای سنگین در پردیس

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: پیشرفت ساخت طرح بزرگ پارکینگ خودروهای سنگین در شهرستان پردیس به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

شهرداری قرچک به مناسبت آزادسازی خرمشهر مسابقه فرهنگی برگزار می‌کند

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر شهرداری قرچک اقدام به برگزاری سه مسابقه فرهنگی می‌کند.

با اجرای خیابان‌های جدید از بار ترافیکی هشترود کاسته می‌شود

مهدی پور صادق، شهردار هشترود از برنامه شهرداری برای اتمام خیابان‌های نیمه‌کاره این شهر در سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از خیابان‌های جدید از بار ترافیکی کاسته می‌شود.

پیشرفت ۸۰ درصدی زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم از سوی واحد فنی و عمرانی این شهرداری پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به آسفالت خیابان‌های خرمشهر

حمید کارآموزیان، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال به آسفالت و بهسازی خیابان‌ها و معابر شهری خرمشهر اختصاص یافت.

جذب اعتبارات بازآفرینی شهری حق مردم است

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: جذب اعتبارات بازآفرینی شهری حتی یک کیلوگرم قیر از محل یارانه دولتی حق مردم ساوه است و در گذشته فرصت‌های زیادی برای جذب این اعتبارات از دست رفت که امروز باید جبران شود.

آتش سوزی مزرعه گندم در جهرم مهار شد

محسن عشایری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری جهرم گفت: آتش‌سوزی یکی از مزارع گندم جهرم پس از چند ساعت مهار و یک آتش‌نشان مصدوم شد.

هیئت‌های ورزشی خارک حمایت می‌شوند

شعیب بحرینی، شهردار خارک گفت: با هدف حمایت از جوانان ورزشکار جزیره خارک، اعتباری برای خرید رینگ کامل به هیئت بوکس این جزیره پرداخت شد.

کد خبر 576687

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آسفالت معابر آتش سوزی بازآفرینی شهری طرح هاي ترافيكي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معابر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک