Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@03:55:33 GMT

سیدعباسی: آماده دیدار با پرسپولیس هستیم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۲۰۷

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: همیشه در این فصل سخت‌گیری‌ها برای ما و برخوردهای مهربانانه برای حریفان‌مان بود.

داوود سید عباسی درمورد شکست سه بر صفر شهرخودرو مقابل سپاهان گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، سرمربی پدیده در گفتگو با فارس اظهار داشت:

تیم ما بعد از بازی با مس رفسنجان، به انسجام‌ خوبی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قبل از آن در ۳ بازی پایانی نیم فصل اول هم به وضعیت پایدار و خوبی رسیده بودیم اما مقابل مس رفسنجان بخاطر در اختیار نداشتن بازیکنان‌مان، نتیجه شکست سه بر یک  رقم  خورد. همه دیدند بعد از آن بازی، تیم ما دوباره به روند رو به رشدی  دست پیدا کرد و تا همین بازی اخیر با سپاهان بازی های خیلی خوبی را ارائه دادیم.

وی ادامه داد:

تیم سپاهان واقعا شایستگی های فراوانی دارد و تا آخرین هفته می توانست در کورس قهرمانی باشد. آنها با کادر خوبی که دارند، نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. در بازی با سپاهان ما در یک سری از پست ها کمبود بازیکن داشتیم. برخی بازیکنان ما حدود ۱۷ هفته کامل بازی کردند و جایگزینی هم نداریم تا به آنها استراحت بدهیم.

سرمربی شهرخودرو عنوان کرد:

در این شرایط سخت، اگر یک تا دو بازیکن اصلی تیم بدنشان خالی کند یا روز خوب شان نباشد، به مشکل می‌خوریم. جدا از اینکه سپاهان بسیار تیم خوبی است اما این بازی واقعا روز خوب تیم ما نبود و این موضوع به عهده کادرفنی است. باید این نکته را درمورد بازیکنان تیمم اضافه کنم که از روزی که آمدیم، هیچ وقت نمی‌توانیم تلاش ها و زحماتی که آنها با توجه به جایگاه تیم در جدول کشیدند، فراموش کنیم.

سید عباسی ادامه داد:

آنها بسیار سربلند هستند و در تمام بازی ها با تمام وجود بازی کردند. بازهم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. برای ما نکته آزار دهنده این است که بازیکنان‌ شهرخودرو  هیچ وقت مزد زحمات و تلاش های خود را نگرفتند که البته خیلی اتفاقات و بدشانسی ها هم در این امر دخیل بود. جدا از مشکلاتی که در بیرون داشتیم، با رقیبانمان همیشه برخورد مهربانانه تری انجام می‌شد و سختگیری های بیشتر همیشه برای تیم ما بود.

وی تصریح کرد:

همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا بچه های ما به جایگاهی که حقشان است نرسند ولی با این وجود هیچ چیزی باعث نمی شود تلاش  بچه های تیم را فراموش کنیم و چیزی از ارزش های آنها کم نمی‌‌شود. در طول فصل مشکلات زیادی داشتیم و تنها جایی که مشکل نداشتیم، در خود تیم بود‌‌.  واقعا همه هر کاری از دستشان بر می‌آمد کردند تا شهرخودرو سرپا بماند. هنوز هم برای نگه داشتن این انرژی در تیم امیدوار هستیم تا در این دو بازی هم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به این سوال که اینکه آیا تیم برای  دو بازی باقی مانده می تواند به شرایط مطلوب برگردد و حتی در لیگ برتر بماند، اظهار داشت:

مطمئن باشید. با روحیه ای که در بازیکنانم دیدم باید سریع‌تر  ریکاوری کنیم و تلاشمان را بیشتر کنیم ولی قطعا با تمام توان لیگ را ادامه می‌دهیم و همچنان امیدواریم.

سید عباسی در خصوص بازی با پرسپولیس، توضیح داد:

در تمام فصل سعی کردیم تمام بازیکنان‌مان را در شرایط مسابقه حفظ کنیم و برای این بازی هم تمام بازیکنان ما آمادگی لازم را دارند تا در مقابل پرسپولیس به میدان بروند. اینطور نیست که تیم ما برخی بازیکن خاص داشته باشد. هرچند در بعضی از پست ها کمبود بازیکن داریم اما همه بازیکن های ما در شرایط مسابقه هستند. شاید یک بازیکن ما دو هفته بازی نکند اما بازهم آماده است که هر لحظه به تیم کمک کند.  مانند قبل نگاه‌مان به تمرینات تیم است و سعی می‌کنیم آماده ترین بازیکن ها را انتخاب کنیم. البته که در این بازی علی طاهران و مرتضی حسین زاده را در اختیار نداریم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان ما تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، رحمان جعفری در بازی تراکتور و ذوب آهن روز متفاوتی را پشت سر گذاشت و برنامه تاکتیکی خاصی به او سپرده شده بود و در نقش یک بازیکن سازنده در خط حمله این تیم حضور داشت.

مهدی هاشم نژاد در این بازی روی دست بازیکن فیزیکی و بلند قامت تراکتور حضور داشت و برای توپ های سوم استارت می‌زد و رحمان جعفری با کنترل یا سابیدن توپ سعی می‌کرد این بازیکن را صاحب توپ کند، همچنین گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز با ضرب کمتری به توپ در نزدیکی این بازیکن حاضر می‌شدند تا توپ های دریافت شده از این بازیکن نزدیک محوطه دریافت کنند و با ضربه به دروازه یا ارسال پاس عمق تبدیل به موقعیت کنند.

عارف آقاسی اکثر توپ ها را یا با ارسال های بلند و یا به صورت زمینی و با فاصله زیاد در اختیار بازیکنان خط حمله تراکتور قرار می‌داد و خط هافبک ذوب آهن را از جریان بازی خارج کرده بود که محمد ربیعی برای مقابله با این تاکتیک هافبک های دفاعی خود را نزدیک به مدافعان وسط قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بازیکنان کناری تراکتور فرصت های خوبی پیدا کنند.

جعفری در این مسابقه موقعیت های گلزنی خوبی هم داشت که ضربات او با بدشانسی در آستانه ورود به دروازه به مدافعان ذوب آهن برخورد کرد یا با واکنش های خوب پارسا جعفری همراه شد و نتوانست طعم گلزنی را در این بازی حذفی بچشد.

تراکتور در این مسابقه با رویکرد فنی متفاوت نسبت به بازی لیگ وارد شده بود و به خوبی توانست ذوب آهن را تحت فشار قرار دهد و اکثر دقایق بازی را صاحب توپ، میدان و موقعیت باشد.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم