Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در سفر به آذربایجان غربی به شهرهای مختلف استان سفر کرد و از نزدیک پای درد دل مردم نشست این اقدام رئیس‌جمهور تأثیر زیادی در امیدآفرینی در میان مردم داشت.

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایران اکونومیست با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان غربی گفت: سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی در این شرایط حساس تاثیر زیادی در امیدآفرینی در میان مردم استان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس‌جمهور در این سفر تا جایی که امکان داشت به شهرهای مختلف استان سفر کرد و از نزدیک پای درد و دل مردم نشست و مردم در دیدارهای چهره به چهره‌ای که با رئیس جمهور داشتند مطالبه های خود را مطرح می‌کردند.

عیسی‌زاده اظهار داشت: به عنوان مثال در یک مورد خانمی می‌خواست با رئیس‌جمهور دیدار کند اما موفق نشد هنگامی که بار دیگر رئیس جمهور می‌خواست بلند شود این خانم را دید و حرکت بالگرد متوقف شد و آن خانم توانست حرف خود را به آیت‌الله رئیسی بزند و مشکلش را در میان بگذارد یا در مورد دیگر ساعتی که رئیس جمهور می‌خواست استان را ترک کند شرکت‌های تعاونی تجمعی داشتند که رئیس جمهور در میان آنها حاضر شد و درد و دل‌های آنها را شنید و دستورات لازم را برای رفع مشکلاتشان صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت سفر رئیس جمهور به استان با سفرهای استانی رییسان جمهور قبل در این بود که آیت‌الله رئیسی طرح جدیدی افتتاح نکرد و تکمیل طرح‌های قبلی را در اولویت کاری خود قرار داد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که برخی طرح‌ها در استان آذربایجان‌غربی عمر بالایی دارند که از جمله آن می‌توان به عمر ۳۳ ساله یکی از طرح‌های نیمه‌تمام اشاره کرد.

عیسی زاده ادامه داد: این اقدام رئیس‌جمهور برای تکمیل طرح‌های قبلی در مسیر خدمت به مردم بسیار مهم و اثر گذار است.

وی گفت: مردم در دیدار چهره به چهره ای که با رئیس جمهور داشتند مطالب و مشکلاتشان را مطرح کردند، این اقدام موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام می شود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، سید ابراهیم رییسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی مجلس شورای اسلامی سفر رئیس جمهور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

مرتضی پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت شوراها باید بر مبنای شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شوراها نماد مشارکت مردمی هستند، افزود: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند؛ دولتمردان و قانون‌گذاران ما همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم به نحو احسن در تحقق شعار سال گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تشکیل پارلمان محلی نشان داد که در جمهوری اسلامی ایران در اداره شهر و حتی روستا به نظر مردم توجه ویژه ای شده است، گفت: شورای اسلامی شهر و روستا نماد مردم‌سالاری و مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و روستا بوده و این نهاد و وظیفه اصلی آن در قانون اساسی که خدمت به مردم، توسعه و مشارکت مردمی در اداره کرد جامعه و مدیریت محسوب می‌شود تاکید شده است.

پیری با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل پیشین اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید ادامه داد: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

وی تصریح کرد: آزادی و استقلال عمل اعضای شورا در تصمیمات موجبات افزایش خلاقیت شوراها را فراهم کرده و شرایط توسعه پایدار را به نفع جامعه رقم زده و از این منظر تمدن‌سازی وتمدن آفرینی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات همفکری با مقام عالی استان و معاونین در راستای بررسی و حل مشکلات شهری خاطرنشان کرد: شورا در جهت آبادانی، توسعه و پیشرفت شهری با تمام توان در کنار ارگان‌های دولتی و اجرایی بوده و در جهت رفع مشکلات شهری و شهروندی همپای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی است.

کد خبر 749537

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی