Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:04:47 GMT

سرعت وزش باد در قم به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۴۰۴

سرعت وزش باد در قم به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آسمان امروز قم صاف کمی ابری و در برخی ساعات عصر با وزش باد شدید از سمت شمال غربی و با گرد و غبار همراه بوده است.

کارگروه اضطرار آلودگی هوای قم نیز اعلام کرده، با توجه به وزش شدید باد و بدنبال آن کاهش کیفیت هوا، دید افقی، احتمال شکستن درختان فرسوده، سقوط اشیا از ارتفاع، آسیب به سازه‌های موقت و اختلال در تردد شهروندان ضمن اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز بویژه افراد دارای بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و بزرگسالان، از توقف کنار درختان فرسوده و سازه‌های موقت و ساختمان‌های در حال ساخت خود داری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشینه دمای امروز قم ۳۷ درجه و کمینه آن نیز ۲۰ درجه سانتیگراد بوده است.

فردا یکشنبه اول خردادماه نیز آسمان صاف در برخی ساعات وزش باد و غبارآلود خواهد بود و پیش بینی می‌شود این شرایط تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5495642

منبع: مهر

کلیدواژه: قم وزش باد گرد و غبار بوشهر کرمانشاه احتکار آلودگی هوا گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها مشهد سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد

ایسنا/آذربایجان غربی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ غربی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت با احتمال گرد و خاک از دوشنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) همه مناطق استان را تا اواخر هفته دربر می‌گیرد. 

وی ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت براثر تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست. 

کریمی نسبت به تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات هشدار داد.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان شوط با ۲۹ میلیمتر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است، افزود: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و تخت سلیمان تکاب با ۵.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم 
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت