Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:37:35 GMT

ایمن سازی جاده‌های شادگان مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۴۰۶

ایمن سازی جاده‌های شادگان مورد توجه قرار گیرد

جمال صالح زاده گفت: استفاده از همه ظرفیت ترافیکی و عملیاتی شهرستان و استان برای ایمن سازی و تسهیل تردد در محور‌های درون و برون شهری استفاده شود، مورد تاکید است.

او می گوید: استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت سایر ادارات به خصوص شهرداری‌ها برای کاهش حوادث در دستور کار باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: موضوع مدیریت ترافیک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او کنار اقدامات صورت گرفته در حوزه روان‌سازی ترافیک، علل و عوامل کاهش حوادث ترافیک و راه‌های برون رفت از آن در دستور کار کلیه اعضا قرار بگیرد.

صالح زاده گفت: موضوع ترافیک نیازمند همراهی و هم‌افزایی همه اعضامی‌باشد که در این زمینه وظایف سازمان‌های مختلف مشخص و به آن‌ها اعلام شده است که انتظار داریم همه مسئولان و متولیان امر پای کار بیایند تا شاهد کاهش و حذف دغدغه مردم در این حوزه باشیم.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: از هم اکنون باید برای زمان باقی مانده تا مراسم پیاده روی اربعین حسینی نسبت به انجام طرح‌های ایمن سازی مسیر تردد به ویژه در محور سربندر - آبادان در محدوده شهرستان شادگان اقدامات لازم پیش بینی و انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترددهای جاده ای راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد

سیدسعید جباری گفت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد