Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:39:08 GMT

۲۹ هزار کولر قاچاق وارد بازار اهواز می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۴۲۲

۲۹ هزار کولر قاچاق وارد بازار اهواز می شود

گروه استانها-مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پرونده ۲۹ هزار کولر قاچاق کشف شده در خوزستان مختومه و با رای صادر شده این تعداد کولر وارد بازار استان خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نعمت اله بیرانوندی امروز در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز بیان کرد: یکی از مطالبات مردم و مسئولان تعیین تکلیف پرونده 29 هزار کولر قاچاق در استان بود که به سرانجام رسید و طبق رای صادر شده تمام این کولرها وارد بازار استان خوزستان خواهند شد تا مردم امکان خرید را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

36 هزار کولر قاچاق سال 97 در استان خوزستان کشف و ضبط شد که 29 هزار کولر از این تعداد مشمول ضبط به نفع دولت شد، که در یکی از انبارهای تملیکی اهواز نگهداری می‌شد.

توقف ‌پرونده 36 هزار کولرگازی قاچاق به دستور رئیس‌ قوه قضائیه/ "رئیسی" پرونده را دوباره ارزیابی می‌کندپیگیری تسنیم و مطالبات مردم نتیجه داد؛ ‌احکام پرونده جنجالی قاچاق 36 هزار کولر گازی ‌‌اجرایی شدحساب‌های فرد خاطی در پرونده 36 هزار کولر گازی قاچاق بلوکه شد/‌حکم دادگاه اجرا می‌شود

وی در ادامه با بیان اینکه 2 هزار و 395 پرونده تخلف از ابتدای امسال تاکنون به این اداره کل رسیده است گفت: شعب تعزیرات حکومتی خوزستان برای رصد بازار و رسیدگی به پرونده‌ها به صورت شبانه روزی فعال هستند.

بیرانوندی افزود: همچنین 43 هزار و 800 تن شکر احتکار شده که در یکی از شرکت های نیشکر خوزستان کشف و ضبط شد که بر اساس حکم قاضی پرونده به ستاد تنظیم بازار استان تحویل داده می‌شود تا در بازار استان توزیع شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: 16.5 تن نهاده دامی سهمیه عشایر خوزستان نیز که قرار بود در مکانی احتکار شود دیروز پنجشنبه کشف و ضبط شد که پرونده این تخلف نیز در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه بیشتر مردم خوزستان از برنج‌محلی استفاده می کنند این در حالی است که قیمت این کالا هم قیمت برنج شمال کشور افزایش یافته است گفت: 10 هزار تن شلتوک احتکار شده نیز دیروز پنجشنبه در شوشتر کشف و ضبط شد و برای آن پرونده تشکیل شد که در صورت صدور رای تحویل ستاد تنظیم بازار خوزستان می‌شود.

وی ادامه داد:برخی اقلام ،خارج از طرح مردمی سازی یارانه‌ها قرار دارند اما متاثر از این طرح هستند مثل شیرینی فروشی ها و فست فودی ها که باید برای آن ها فکری شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: اصناف در حاشیه شهرها و محلات برای تامین روغن با نرخ جدید توانایی ندارند و همین باعث شده تا مردم این مناطق برای خرید این کالا با مشکل رو به رو شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان نیز بیان کرد: هم مردم و هم مسوولان لازم است کمک کنند تا در این شرایط مردمی سازی یارانه ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رضا فتوحی ادامه داد: در تمام دنیا اقتصاد کشورها در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است و در کشور ما نیز برای بهبود شرایط اقتصادی باید به این سمت حرکت کنیم.

وی گفت: با توجه به آزادسازی قیمت نهاده‌ها از سازمان جهاد کشاورزی خوزستان انتظار داریم طوری برنامه ریزی شود تا آمار جوجه ریزی در خوزستان کاهش پیدا نکند.

انتهای پیام/341/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خوزستان هزار کولر قاچاق بازار استان کشف و ضبط شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در فروردین سال جاری، ۸۵۰۵ پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: سال جاری شاهد رشد ۷۷ درصدی برخورد و مقابله با پرونده‌های کلان و سازمان یافته اقتصادی هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در فروردین امسال، پلیس امنیت اقتصادی توانست ۵۲ مرحله عملیات در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی سازمان یافته در کشور به انجام برساند.

سردار رحیمی با اشاره به تشکیل ۹۲۵ فقره پرونده برای مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: در مجموع از این تعداد پرونده، ۹۴۵ متهم اقتصادی دستگیر شدند، همچنین ۶۳۲ خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این عملیات‌ها، ۲۰ همت کالای قاچاق کشف و ضبط شد که بر اساس اعلام کارشناسان، نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۵۲۳ درصدی هستیم.

کد خبر 751155

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز