Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@22:06:49 GMT

پولشویی با ترفند «دورکاری در ارزهای دیجیتال»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۴۸۸

پولشویی با ترفند «دورکاری در ارزهای دیجیتال»

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور در خصوص کلاهبرداری و پولشویی با ترفند همکاری یا دورکاری در ارزهای دیجیتال هشدار داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا انتظامی کشور به موضوع کلاهبرداری و پولشویی با ترفند همکاری یا دورکاری در ارزهای دیجیتال پرداخت و اظهار داشت: افراد دقت داشته باشند که هیچگاه خریدار ارز دیجیتال به عنوان همکاری در فروش و حساب واسط نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: کلاهبرداران با پیشنهادهای اغوا کننده و پرداخت حق‌الزحمه، پول‌های سرقتی را به حساب شما وارد می‌کنند که این امر موجب مشارکت در جرم و متضرر شدن افراد می‌گردد.

وی با بیان اینکه افراد باید هوشیار بوده و به هیچ عنوان فریب چنین افرادی را نخورند خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز دقت داشته و هیچ گاه حساب‌های ارزی خود را در اختیار کسی نگذارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پلیس فتا ناجا جرائم سایبری پولشویی اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان