Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@10:42:19 GMT

هفته سینمای «مقاومت و پایداری» در شبکه نمایش

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۵۰۱

هفته سینمای «مقاومت و پایداری» در شبکه نمایش

شبکه نمایش سیما به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، در هفته جاری آثار مرتبط با سینمای مقاومت و پایداری را مرور می‌کند.

به گزارش مشرق، شبکه نمایش در هفته پیش رو، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر به مرور فیلم‌های مقاومت و پایداری در سینمای کشورمان می‌پردازد.


ساعت ۱۳:


فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ماه پخش خواهند شد: «فصل نرگس»، «لکنت»، « جاده»، «کلاه سبزها»، «تپه آدم برفی»، «اینجا خانه من است» و «چ»  نام فیلم های این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساعت ۱۹:  


فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «ما یک باغ وحش خریدیم»، «سفر به تاریخ»، « پزشک زبردست»، «رکسان» ، «بقایای روز»، «برادران باد» و «پرواز جی ال ۵۰».

ساعت ۲۱:


همزمان با یورش ناجوانمردانه صدام و رژیم بعث عراق به کشورمان، این رژیم قصد داشت به صورت ضربتی و سریع خرمشهر را فتح کند. اما مقاومت جانانه مردم جان برکفمان روزها طول کشید و ارتش بعث را زمین گیر کرد. در نهایت با وجود تمام ایستادگی ها در چهارم آبان سال ۵۹ خرمشهر سقوط کرد. پس از ۵۷۵ روز و در سوم خرداد سال ۶۱ و طی عملیات بیت المقدس پس از جانفشانی های بسیار، خرمشهر دوباره آزاد شد. به مناسبت این روز تاریخی، شبکه نمایش قصد دارد به مرور فیلم های "سینمای مقاومت و پایداری" بپردازد. فیلم های منتخب این هفته در ساعت ۲۱ به ترتیب روز پخش ، از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا جمعه ۶ خرداد شامل این عناوین خواهد بود: «عقاب ها»، «کانی مانگا»، « روز سوم»، «ویلایی ها» ، «مزرعه پدری»، «از کرخه تا راین» و «شب واقعه».

ساعت ۲۳:


فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «خاک»، « دروازه بان»، «انتقام»، «او را به دام بیانداز»، « زندانیان»، «هریت» و «خلبان».

ساعت ۱ بامداد:  


منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «ارتش 5 نفره»، «ستارگان زندان»، «جاناتان مرغ دریایی»، «آخرین موج»، «پسران خیابان پال»، «جاگرنات» و «دو جریب زمین» هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تلویزیون شبکه نمایش خانگی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مقاومت و پایداری شبکه نمایش فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۳، نوزدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و هشتم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۳ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه است.
اذان صبح فردا دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۵ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟