Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:52:47 GMT

هیچ گونه کمبودی در زمینه برنج و شکر در ایلام نداریم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۵۲۸

هیچ گونه کمبودی در زمینه برنج و شکر در ایلام نداریم

هوشنگ نادری مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر توزیع کالاهای اساسی در بازار، شرکت بازرگانی دولتی ایران به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی طی یکسالی که از دولت مردمی می‌گذرد به وفور کالا شامل برنج، شکر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در بازار توزیع کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۰۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۱۰۰ تن شکر در قالب خانوار و همچنین ۱۰۰۰ تن برنج در استان توزیع شده است.

مدیر کل اداره غله استان ادامه داد: برای آرامش در بازار و دسترسی شهروندان به کالای اساسی طی هفته گذشته مجوز ۷۰۰ تن برنج شامل ۳۵۰ تن تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۵ هزار ریال، ۳۰۲ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ١٨۵ هزار ریال، ۴۸ تن برنج پاکستانی با قیمت هر کیلو ٢٠۵ هزار ریال و ۴۲۱ تن شکر خانوار توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان ایلام تخصیص و هم اکنون این نوع کالاها در حال ارسال به کلیه شهرستان‌ها هستند.

نادری به وضعیت موجودی کالاها اشاره کرد و افزود: موجودی کالاهای اساسی استان در وضعیت خوبی قرار داشته و هر زمان که بازار نیاز داشته باشد بر اساس برش‌های استانی اعلام شده از مرکز برنج و شکر به وفور در بازار توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به توزیع کالا در بازار و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در بحث برنج و شکر هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: برنج شکر کالای اساسی توزیع کالا تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • ضرورت تثبیت مقاصد صادراتی از سوی بازرگانان