Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود مرتضایی‌فرد از آغاز ثبت‌نام اینترنتی ارائه تسهیلات طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آن‌ها (حمپاد) از اول خردادماه خبر داد و گفت: در دوره جدید اجرای این طرح، مهلت پایانی ثبت تقاضا حذف شده و متقاضیانی (شخص بازنشسته و یا فرزند) که تاریخ تصویب پروپوزال پایان‌نامه یا رساله دکتری آنان از ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ به بعد باشد می‌توانند از ابتدای خردادماه بدون محدودیت نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی خود در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

افزایش حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: مبلغ وام حمپاد برای پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی‌ارشد در این دوره به چهار میلیون تومان و برای پایان‌نامه‌های دوره دکتری نیز به شش میلیون تومان افزایش یافته است. کارمزد این تسهیلات چهار درصد و اقساط آن نیز ۳۶ ماهه است.

وی گفت: در این دوره ضمن اینکه امکان ثبت نام برای خود بازنشستگان که دانشجوی دوره ارشد یا دکتری هستند فراهم شده، این امکان نیز ایجاد شده تا اگر شخص بازنشسته و فرزند وی همزمان دانشجو و متقاضی دریافت این تسهیلات باشند هریک به صورت جداگانه ثبت‌نام کنند.

مرتضایی‌فرد همچنین گفت: بازنشستگانی که دارای چند فرزند دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری باشند نیز می‌توانند هرکدام به صورت جداگانه ثبت نام کنند و در این زمینه هم محدودیتی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین یادآور شد: البته فرزندی که هم پدر و هم مادر، هر دو بازنشسته باشند تنها از یک دفترکل امکان ثبت نام دارند.

وی تاکید کرد: متقاضیان باید توجه داشته باشند که تنها پایان نامه‌هایی مورد پذیرش و بررسی قرار می‌گیرند که به تصویب گروه آموزشی دانشگاه محل تحصیل متقاضی رسیده و مرحله تصویب پروپوزال یا رساله را طی کرده باشند.

مرتضایی‌فرد همچنین بیان کرد: در سایت ثبت نام اینترنتی متقاضی باید نسبت به دریافت فرم معرفی نامه دانشگاه که با عنوان فرم پیوست شماره یک موجود است اقدام کرده و پس از تکمیل و ثبت در دبیرخانه دانشگاه به همراه مهر و امضای واحد آموزش محل تحصیل، تصویر آن را در سایت بارگذاری کند.

در پایان هرماه، بر اساس میزان تخصیص اعتبار از سوی بانک عامل و پس از راستی آزمایی و صحت سنجی از مدارک ارسالی تسهیلات برای «واجدین شرایط» به حساب حقوقی فرد بازنشسته واریز خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1141327 برچسب‌ها بازنشستگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازنشستگان پایان نامه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد