Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی "مهندسی عمران و مدیریت ساخت" دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با هدف توسعه و ترویج دانش مدیریت پروژه‌های عمرانی و ارتقاء مهارت تخصصی دانشجویان، ترویج کارآفرینی و مهارت اجرای پروژه‌های کاربردی مطابق نیازهای کشور تاسیس شد.

به گزارش ایران اکونومیست، انجمن علمی "مهندسی عمران و مدیریت ساخت" به استاد مشاوری دکتر مهدی روانشادنیا، عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات و با همکاری جمعی از دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر روانشادنیا در این رابطه گفت: مباحثی چون حقوق ساخت، مدیریت و مقررات پیمان طرح‌های عمرانی، مدیریت پروژه، روش‌ها و فناوری‌های نوین ساخت، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و توسعه پایدار ساخت و ساز و مباحث اقتصاد مهندسی از حوزه اصلی فعالیت‌های این انجمن علمی است.

این استاد دانشگاه افزود: مشارکت در نشر علم و ترویج مباحث علمی روز به خصوص علوم بین رشته‌ای و چند رشته‌ای، مشارکت در رفع نیازهای آموزشی، پژوهشی، مهارتی تخصصی دانشجویان و تعمیق دانش و بینش علمی دانشجویان با بهره‌گیری از تجربه مهارتی متخصصان، ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه از دیگر اهداف مورد توجه این انجمن علمی است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر رشته مهندسی و مدیریت ساخت واحد علوم و تحقیقات علاوه بر دانشجویان ایرانی مورد استقبال دانشجویان بین‌المللی به‌ویژه دانشجویانی از کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان قرار گرفته است.

به گفته دکتر روانشادنیا، ایجاد زمینه‌های مناسب برای کشف، جذب و شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌های علمی دانشجویان در قالب فعالیت‌های گروهی و مشارکتی، تربیت نیروی انسانی خودجوش و با انگیزه با جنبه‌های نظری و کاربردی مرتبط با موضوع انجمن از چشم‌انداز انجمن علمی "مهندسی عمران و مدیریت ساخت" است.

به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، وی تصریح کرد: تقویت و تحکیم پیوندهای جامعه دانشجویی با جامعه، صنعت، مجامع علمی ملی و بین‌المللی، انجمن‌های علمی مرتبط و مؤسسات علمی- تحقیقاتی داخل و خارج از کشور، مشارکت جمعی و داوطلبانه دانشجویان در فعالیت‌های جهادی علمی- تخصصی با زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و خیریه‌ای و نیز اشاعه فرهنگ استقلال، آزادی، توسعه علمی، نفی وابستگی و خودباوری نسل آینده کشور از دیگر چشم‌اندازهای این انجمن علمی است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ، مهندسی عمران ، مدیریت ساخت ، انجمن علمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مهندسی عمران مدیریت ساخت انجمن علمی مهندسی عمران و مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات انجمن علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سلطانی‌محمدی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل خوب اعضای هیات علمی و دانشجویان در دانشکده مهندسی آب دانشگاه شهید چمران اهواز، تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با هدف حل چالش‌های بسیار محیط زیست منعقد شده است.

وی با بیان اینکه همکاری در این تفاهم‌نامه دوطرفه خواهد بود، ادامه داد: استفاده مطلوب از توانایی علمی دانشکده برای حل مشکلات و انجام تحقیقات کاربردی، ایجاد فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی، طراحی و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی - پژوهشی، استفاده متقابل از بانک اطلاعاتی و کتابخانه‌ها، حمایت از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان، استفاده از امکانات تحقیقاتی دانشگاه، ارائه خدمات مشاوره‌ای در موضوعات زیست محیطی و همکاری برای ارتقای سطح تحصیلی کارکنان محیط زیست از مفاد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشکده مهندسی آب و محیط زیست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همکاری برای پیشبرد اهداف دو طرفه، چاپ مقالات و کتب علمی، پذیرش دانشجویان برای گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی، همکاری در راه‌اندازی نشریات علمی و کمک برای ترجمه متون علمی، برگزاری نشست‌های سه‌جانبه میان صنایع، دانشگاه و محیط زیست برای شناسایی مشکلات، بررسی و ارائه راهکار از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: دانشکده مهندسی آب دانشگاه شهید چمران اهواز، تنها دانشکده تخصصی آب کشور است. در این دانشکده چهار گروه تخصصی آبیاری و زهکشی، سازه‌های آبی، مهندسی محیط زیست و هیدرولوژی و منابع آب فعال هستند و در مقطع کارشناسی یک رشته، در مقطع ارشد ۱۰ رشته گرایش و در مقطع دکتری تخصصی نیز سه رشته گرایش تدریس می‌شوند. در این دانشکده، تمرکز روی گسترش دوره تحصیلات تکمیلی است.

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست