Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@15:22:12 GMT

تحلیل خساپا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۹۱۳

تحلیل خساپا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خساپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خساپا در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش خساپا نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل خساپا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

خساپا در چند هفته اخیر و بعد از یک بازدهی حدودا ۴۰ درصدی هنوز موفق به عبور از فیبوی ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳ اصلاح اخیر در ۲۵۰ تومان نشده است. از طرفی دیگر روند صعودی اندیکاتور RSI نیز همچنان ادامه دارد. حمایت هندسی سهم در باند قیمتی ۲۰۵-۱۹۵ تومان قرار دارد که این محدوده‌ی همزمان می‌شود با حمایت داینامیک خط روند صعودی که اهمیت محدوده‌ی گفته شده را به عنوان باند حمایتی قیمت بالا می‌برد. هدف قیمتی سهم در میان مدت بر روی ۲۵۰ تومان جایی که فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر است قرار دارد. قیمت در افق یک ساله توانایی رشد تا اهداف بالاتری از جمله ۳۱۰ تومان در فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر نیز دارد. با توجه تارگت‌های گفته شده در بالا و حمایت‌های جدی سهم در محدوده‌ی گفته شده می‌شود نتیجه گرفت که نسبت R/R سهم جذاب است.

    خلاصه تحلیل تکنیکال خساپا   حمایت اول: ۲۰۰ تومان
حمایت دوم: ۱۸۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
نوع الگو: الگوی سقف دو قلو
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI ادامه دارد
مقاومت اول: ۲۵۰ تومان
مقاومت دوم: ۳۱۰ تومان

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران تحلیل تکنیکال خساپا نبض بورس یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار