Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@01:01:26 GMT

ترس جدید تل‌آویو از حمله حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۹۹۲

ترس جدید تل‌آویو از حمله حزب‌الله

 روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشت، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هفته گذشته رزمایشی برگزار کرده که در آن حمله حزب‌الله به سکوهای گاز در شهر «الخضیره» در جنوب حیفا در صورت وقوع درگیری میان دو طرف شبیه‌سازی شده است.

در ادامه این گزارش آمده، ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه اجازه حضور تعدادی خبرنگار از جمله خبرنگاران رسانه‌های عربی و آلمانی را در این رزمایش جهت پوشش خبری داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه صهیونیستی افزود، ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است که در هر رویارویی آینده، حزب‌الله تلاش خواهد کرد مراکز راهبردی را با موشک‌های با دقت بالا که به آن دست پیدا می‌کند را هدف بگیرد و رژیم اسرائیل سعی می‌کند که جلوی دستیابی حزب‌الله به این موشک‌ها را بگیرد.

اسرائیل هیوم افزود، این رزمایش بخشی از رزمایش بزرگ رژیم صهیونیستی موسوم به «ارابه های آتش» بود که بزرگترین رزمایش در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

این روزنامه به نقل از «ایزر بن زیون» یکی از فرماندهان نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نوشت، «دشمن» در جنگ آینده تلاش خواهد کرد که کشتی‌های اسرائیلی را غرق کند و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای این احتمال، خود را آماده می‌کند.

حدود ده روز پیش (نوزدهم اردیبهشت) همزمان با تنش در اراضی فلسطینی و افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه، رژیم صهیونیستی بزرگترین رزمایش –بنا به ادعای رسانه‌های این رژیم موقت- در تاریخ جعلی خود را آغاز کرد.

این رزمایش به نام ارابه‌های آتش قرار بود سال گذشته (۲۰۲۱) برگزار شود اما به دلیل نبرد «سیف القدس» به تأخیر افتاد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو

منابع رسانه امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و شهرک‌نشینان با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو نسبت به عملکرد کابینه رژیم اشغالگر در جریان جنگ و بی‌توجهی آن به سرنوشت اسرا اعتراض کردند.

معترضان خیابان «بیگن» در تل‌آویو را مسدود کردند و علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

معترضان همچنین تاکید کردند: خیلی وقت است که دستان کابینه نتانیاهو آغشته به خون اسرا است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست کابینه رژیم صهیونیستی و در صدر آن نتانیاهو را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند و به همین دلیل به صورت روزانه تظاهراتی را علیه او در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌کنند و خواستار برکناری وی از ریاست کابینه هستند.

پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه