Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز شنبه در دومین نشست شورای فنی استان اظهار داشت: اعتماد مردم به دلیل عدم اجرای پروژه های عمرانی در زمان مقرر کاهش یافته است که با تکمیل پروژه های نیمه تمام این اعتماد باید دوباره بازسازی شود.

استاندار ایلام ادامه داد: توجه و نظارت بر اجرای پروژه ها که با اهمیت بالا اجرا می شود باید در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این که پروژه های استان همراه با مدیریت ارزش باشد، بیان داشت: باید اعتبارات به گونه ای به پیمانکار پرداخت شود که مشکل در اجرا و نظارت نداشته باشیم و اجرای پروژه های عمرانی استان باید با دقت و نظارت بر فعالیت پیمانکاران توسط دستگاه مجری و کارفرما به خوبی صورت گیرد.

رییس شورای فنی استان ایلام تأکید کرد: برخی از پروژه هایی که در دید مردم قرار دارد و اگر طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل نشوند باعث نارضایتی و عدم اعتماد مردم خواهد شد.

وی بنای دولت را بر کار و تلاش و وعده های صادق دانست و تصریح کرد: در سال‌جاری کلنگ زنی نداریم و بنا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود چرا که نمی خواهیم وعده ای بدهیم که بر زمین بماند و این آثار تخریبی و بی اعتمادی که در جامعه به وجود آمده حاصل عدم اجرای پروژه ها بوده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه متأسفانه وعده های بسیاری داده شده که عملی نشده است، تأکید کرد : اگر پروژه ای شروع می شود باید با جدیت، نظارت و دقت در مباحث ایمنی و مقررات ملی ساختمان انجام شود و در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت ما در استان اتمام پروژه های نیمه تمام است، خاطر نشان کرد : اجرای پروژه های نیمه تمام در تمامی شهرستان‌ها در اولویت قرار دارد و به جز نهضت ملی مسکن که جزو شعارهای اساسی رییس جمهور بوده و نیاز اساسی کشور است که باید حتما اجرا شود، کلنگ زنی پروژه هایی که در اولویت قرار ندارد در دستور کار قرار نخواهد گرفت.  

استاندار ایلام رعایت نکات ایمنی، اجرای قانون ملی ساختمان و تحویل در زمان مقرر را از اصلی ترین پارامترهای اجرای پروژه های عمرانی در استان دانست.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا پروژه های نیمه تمام اجرای پروژه اجرای پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی