Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به نظر می رسد تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن انجام خواهد شد.
به گزارش آریا، کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن خواهد ماند و قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد. پس از چرخش 180 درجه‌ای روز گذشته، امباپه تصمیمش برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را گرفته و حتی امشب پس از بازی متس و پاری سن ژرمن ممکن است اعلام رسمی تمدید قرارداد را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امباپه با وجود توافق شفاهی‌اش با رئال مادرید که مدت‌ها پیش حاصل شده بود، به این باشگاه نه گفته است تا در پی اس جی بماند.
تصمیم ام باپه 23 ساله برای تمدید با پی اس جی فقط به مسائل مالی مرتبط نیست بلکه او این تصمیم را همراه خانواده‌اش گرفته است که نقش مهمی در انتقال او از موناکو به پاری سن ژرمن داشتند. پیش‌بینی می‌شود پاری سن ژرمن پس از بازی با متس، تمدید قرارداد ام باپه را رسما اعلام کند. کیلیان امباپه بین تمدید قرارداد یا جدایی از پاری سن ژرمن، ماندن در این باشگاه فرانسوی را انتخاب کرد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به زودی قرارداد خود با این باشگاه را تمدید خواهد کرد.
به نقل از اکیپ، پس از کش و قوس های فراوان، کیلیان امباپه تصمیم به پذیرفتن پیشنهاد پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید گرفت و در فرانسه ماندنی شد. این مهاجم فرانسوی با پاری سن ژرمن به توافق کامل رسیده است و قرارداد او با پاریسی ها به زودی امضا می شود. قرارداد جدید کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن سه ساله و تا تابستان 2025 خواهد بود. قرارداد فعلی این بازیکن تا تابستان 2022 اعتبار دارد و به زودی به پایان می رسد.
جانلوکا دی مارتزیو ساعاتی پیش از توافق نهایی پاری سن ژرمن و کیلیان ام باپه برای تمدید قرارداد خبر داد و این ستاره فرانسوی قراردادش را به مدت سه فصل دیگر با پاریسی‌ها تمدید می‌کند. به نقل از فابریتزیو رومانو، کیلیان ام باپه قطعا در پاری سن ژرمن می‌ماند و در این تابستان به رئال مادرید نخواهد رفت. ام باپه امروز عصر با فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید تماس گرفت و شخصا تصمیمش را به او اطلاع داد. ام باپه به پرز گفت قرارداد جدیدی با پاری سن ژرمن امضا می‌کند و به رئال مادرید نخواهد آمد. تمدید قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن 100% قطعی است.
 او تا سه‌شنبه گذشته به رئال مادرید پاسخ مثبت داده بود و به نظر می‌رسید راهی این باشگاه خواهد شد اما به یک‌باره با رسیدن پیشنهاد جدید پی‌اس‌جی تغییر عقیده داد و رسانه‌های اسپانیایی از قطع ارتباط او با باشگاه مادریدی خبر دادند. در حالی‌که شایعه و گمانه زنی در مورد امباپه فراوان است، دقایقی پیش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور اسکای اسپورتس ایتالیا توئیت کرد:« دیگر تردیدی نیست که امباپه ماندنی است و قراردادش را تمدید خواهد کرد.»
رادیو مارکا نیز اعلام کرد ستاره فرانسوی به رئال پاسخ منفی داده و قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید خواهد کرد تا به این‌ترتیب به رئال مادرید شوک بزرگی وارد شود. هرچه به بازی امشب پاری‌سن ژرمن نزدیک‌تر می‌شویم منابع مختلف ماندن کیلیان امباپه در پاری‌سن ژرمن را تایید می‌کند.‌ اکیپ نیز در تایید خبر جان لوکا دی مارتزیو و رادیو مارکا مدعی شده که قرارداد سه ساله و جدیدی با کیلیان امباپه امضا شده و ماندن او در پارک دو پرنس قطعی است.
شاید فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح و معتبر ایتالیایی تیر خلاص را در این زمینه به رویای هواداران رئال مادرید زد. جایی که این خبرنگار ایتالیایی دقایقی پیش تایید کرد که امباپه در پاری‌سن ژرمن ماندنی است. رومانو نیز اخبار روزهای گذشته مبنی بر دادن اختیارات عجیب و غریب به امباپه در باشگاه فرانسوی را تایید و اعلام کرد که این بازیکن به فلورنتینو پرز اطلاع داده که در پی‌اس‌جی می‌ماند و همه چیز تمام شده است.
در روزهای گذشته اخبار فراوانی در مورد کیلیان امباپه منتشر شده است. در حقیقت دیگر بحث در مورد آینده این ستاره فرانسوی خسته‌کننده شده و هواداران فوتبال منتظر هستند که یک خبر رسمی در این‌باره منتشر شود. با این حال در ابتدا اکثر گزارش‌ها حاکی از آن بود که ستاره فرانسوی تصمیم خود را برای جدایی از پاری‌سن ژرمن اتخاذ کرده و رئال مادرید مقصد بعدی او خواهد بود اما همه چیز به یک بار تغییر کرده است.
در روزهای گذشته از پیشنهادات بزرگ پاری‌سن ژرمن به ستاره فرانسوی پرده برداشته شد. بر این اساس گفته شد که تیم فرانسوی به کیلیان امباپه یک پیشنهاد اقتصادی بزرگ ارائه کرده و به او وعده داده که در صورت تمدید قرارداد می‌تواند تصمیم‌های تعیین‌کننده در باشگاه از جمله انتخاب مربی و بازیکنان جدید را برعهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چرخش 180 درجه ای امباپه پاری سن ژرمن باپه با پاری سن ژرمن تمدید خواهد پاری سن ژرمن رئال مادرید تمدید قرارداد ستاره فرانسوی کیلیان امباپه کیلیان ام پی اس جی ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

به گزارش طرفداری، نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است.

کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال